۰
شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۰

کشتی روسیه المپیک پاریس را تحریم کرد!

یک منبع آگاه در فدراسیون کشتی روسیه به خبرگزاری تاس گفت هیچ کشتی‌گیر روسی در بازی‌های المپیک پاریس شرکت نخواهد کرد.
کشتی روسیه المپیک پاریس را تحریم کرد!
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ کشتی‌گیران روس که مورد تایید کمیته بین‌المللی المپیک قرار گرفته بودند نیز از شرکت در بازی‌های المپیک پاریس خودداری کردند. یک منبع آگاه در فدراسیون کشتی روسیه در گفت‌وگو با خبرگزاری تاس این موضوع را تایید کرد.

به گزارش ایسنا، این تصمیم از سوی کمیته اجرایی فدراسیون کشتی روسیه، کادر مربیگری تیم‌ها و ورزشکاران گرفته شده است. کمیته اجرایی فدراسیون کشتی جلسه مفصلی را با کادر مربیگری تیم‌های ملی روسیه برگزار کردند و تصمیم گرفتند کشتی‌گیرانی که به این بازی‌ها دعوت شدند نیز از حضور در بازی‌های المپیک پاریس خودداری کنند.

کمیته بین‌المللی المپیک ورزشکاران شاخصی چون عبدالرشید سعدالله‌یف، قهرمان دو دوره المپیک و همچنین زائور اوگوف، زائوربک سیداکوف، موسی یولیف و آرتور نایفونف را از حضور در بازی‌های المپیک محروم کرد. این کمیته همچنین از ناچین مونگوش، شمیل ممدوف، ارسلان باگایف، عبدالله قربانوف، آلن اوستایف، ماگومد مرتضی‌علیف، ناتالیا مالیشوا، آلینا کاسابیوا و الیزاوتا پتلیاکوا دعوت کرده بود در المپیک شرکت کنند ولی همه این ورزشکاران کناره‌گیری‌شان را از حضور در المپیک اعلام کردند.

کد مطلب: 219120
برچسب ها: کشتی المپیک
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *