۰
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۱

شیخ‌الاسلامی به‌ دست احمدی‌نژاد ذبح شد

نماینده مردم آستانه اشرفیه و سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان دوره نهم مجلس شورای اسلامی معتقد است شیخ الاسلامی به دستان احمدی نژاد در صحن مجلس ذبح شد.
محمد حسین قربانی پنجاه در گفتگو با  ایلنا در آستانه اشرفیه و با اشاره به برکناری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه استیضاح دیروز مجلس، اظهار کرد: ما باور داشتیم استیضاح شیخ الاسلامی در صحن علنی مجلس رای نمی آورد.
وی معتقد است، در جلسه دیروز مجلس علاوه بر این که علی رغم این که آبروی دولت رفت و وزن و ارزش دولت پائین آمد، شیخ الاسلامی (وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی) توسط دستان احمدی نژاد (رئیس جمهوری) ذبح شد.
این مسئول با تاکید بر اینکه مهم اجرای سیاست های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران و برنامه های پنج ساله بر طبق قانون است، تصریح کرد: باور داریم با انتصاب یا کنار رفتن یک نیرو، تزلزلی در اراده تشکیلاتی مثل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به وجود نمی آید.
وی با تاکید بر این که مجلس شورای اسلامی هیچ گونه عنادی با احمدی نژاد، شیخ الاسلامی و مرتضوی ندارد، ابراز کرد: قانون شفاف است ولی اجرای بد قانون، دور زدن قانون و به مسخره گرفتن محل بحث است.
عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس، بیان داشت: ما باور داریم در حال حاضر شخص مرتضوی مهم نیست، مجلس بر خلاف قانون عمل نکردن پافشاری می کند و اگر بودن مرتضوی در این پست اداری و دولتی و یا شرکت نیمه دولتی خلاف قانون است، نباید در این پست باقی بماند.
قربانی پنجاه، متذکر شد: هر چه قدر مرتضوی توانمند باشد، مهم این است قانون اجرا شود، اگر دولت و مجلس که خود پیش کسوتان قانونگزاری و اجرای قانون هستند، بر خلاف قانون رفتار کنند، آیا می توان از جامعه و آحاد مردم انتظار داشت قانون را رعایت کنند؟
به گفته وی، در جامعه ای که بی قانونی حاکم باشد، رشد، توسعه، عمران و آبادانی امکان پذیر نیست و در کنار آن ارتشاء، رشوه و کارهای دیگر شیوع پیدا می کند.
کد مطلب: 21782
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *