۰
چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۲

آموزش کاشت ناخن حرفه ای در آرایشگاه خانه عروس

آموزش کاشت ناخن و آموزش طراحی ناخن از جمله آموزش‌های پرکاربرد و پرطرفدار محسوب می‌شوند. زیرا بازار کار بسیار مناسبی برای کاشت ناخن وجود دارد. به صورت کلی می‌توان گفت کاشت ناخن متشکل از ۴ مرحله اصلی زیرسازی، مواد‌گذاری، سوهان‌کشی و طراحی کردن ناخن می‌باشد که در ادامه به صورت مفصل به آن‌ها می‌پردازیم.
آموزش کاشت ناخن حرفه ای در آرایشگاه خانه عروس

مرحله اول کاشت ناخن؛ زیرسازی

این مرحله اولین و یکی از مهم‌ترین مراحل در تمامی کاشت‌ها، آموزش کار روی ناخن محسوب می‌شود. اگر این مرحله را به درستی انجام ندهید شاید در همان لحظه تاثیر آن را متوجه نشوید. اما پس از گذشت مدت زمانی، ناخن مشتری دچار هواگرفتگی یا افتادن می‌شود. این مرحله از کاشت ناخن نیز خود شامل چند مرحله به صورت زیر است:

انجام مانیکور خشک

مانیکور خشک، اولین مرحله از انجام زیرسازی ناخن در آموزش کاشت ناخن و آموزش طراحی ناخن است. در این مرحله باید تمامی نکات را به درستی آموزش ببینید تا مشکلاتی همچون افتادن ناخن کاشته شده، ایجاد زخم اطراف ناخن و... به وجود نیاید.

خراش دادن سطح ناخن‌ها

در این مرحله باید خراش‌هایی روی سطح صدف ناخن‌ها ایجاد شود که این کار به دو منظور صورت می‌پذیرد. ایجاد خراش به دلیل اینکه چسبندگی بیش‎تری بین مواد و ناخن به وجود بیاید و چربی‌های سطح ناخن از بین بروند؛ انجام می‌شود.

مرحله دوم کاشت ناخن؛ موادگذاری

این مرحله در میان سایر کاشت‌های ناخن مشترک است که با یادگیری درست تمامی اصول اولیه می‌توانید به راحتی آن را انجام دهید. شناخت مواد کار، نحوه ترکیب و استفاده از این مواد جزء نکات مهم در موادگذاری به حساب می‌آید که در کنار آن باید با ابزار و کاربرد آن‌ها نیز آشنایی کافی داشته باشید.

موادگذاری در آموزش کاشت ناخن بسیار مهم است که دارای چند مرحله بوده و در ادامه به صورت مختصر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • آشنایی کامل قلم‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها جهت انتخاب قلم مناسب برای کاشت ناخن
    نحوه صحیح برداشتن مواد (به دلیل باقی نماندن مواد در میان قلم)
    غلظت مواد، شناخت غلظت مناسب و نحوه رسیدن به غلظت مورد نظر در کاشت با پودر
    نحوه صحیح موادگذاری و حرکت قلم در دوره های آموزش طراحی ناخن
    ضخامت موادگذاری (موثر در سوهان کشی و نتیجه نهایی کار)

مرحله سوم کاشت ناخن؛ سوهان‌کشی

سوهان‌کشی به وسیله سوهان برقی و سرسوهان‌های مخصوص انجام می‌شود که فرم نهایی ناخن را به وجود می‌آورد. سوهان‌کشی نیز در آموزش کاشت ناخن و طراحی ناخن در چند مرحله مختلف انجام می‌شود:

  • از بین بردن ناهمواری‌های به وجود آمده در مرحله موادگذاری
    انجام دورگیری مواد روی ناخن
    ایجاد فرم نهایی به روی ناخن به وسیله سرسوهان الماسه استوانه
    فرم دهی ناخن‌ها به وسیله سوهان دستی
    از بین بردن ناهمواری‌های احتمالی

مرحله چهارم کاشت ناخن؛ طراحی کردن ناخن

مرحله نهایی که در واقع تبلیغ‌کننده کار شما بوده و باید به صورت اصولی و دقیق این مرحله را پیگیری کنید، مرحله طراحی ناخن است. در واقع این بخش به سلیقه مشتری بستگی دارد که می‌تواند با زدن یک تاپ شاین ساده و یا طراحی حرفه‌ای‌تر انجام شود.

از این رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که به صورت حرفه‌ای آموزش طراحی ناخن را پیگیری کنید تا رشد بهتری داشته باشید و تمامی سلیقه‌ها را بتوانید پوشش دهید.

در این مقاله سعی کردیم شما را با مراحل آموزش کاشت و طراحی ناخن در آرایشگاه زنانه خانه عروس آن آشنا کنیم. ‌امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات کافی جهت قدم گذاشتن در این مسیر را کسب کرده باشید. همچنین به دلیل بازار کار خوب این حرفه در ایران، یکی از فیلدهای پیشنهادی در کارهای زیبایی محسوب می‌شود.

کد مطلب: 216939
برچسب ها: کاشت ناخن
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *