۰
سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

کلاهبرداری با ترفند اینترنت رایگان دولت

رئیس پلیس فتا استان سمنان با هشدار درباره کلاهبرداری به بهانه هدیه اینترنت رایگان دولت از عموم مردم خواست در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک به شماره ۰۹۶۳۸۰ گزارش دهند.
کلاهبرداری با ترفند اینترنت رایگان دولت

به گزارش مردم سالاری آنلاین، محمدرضا فدائیان، رئیس پلیس فتا استان سمنان اظهار کرد: با توجه به طرح هدیه اینترنت رایگان هیأت دولت به مردم، افراد باید دقت داشته باشند که در دام افراد سودجو و فرصت‌طلبی که از هر موضوعی برای کلاهبرداری و اقدامات مجرمانه استفاده می‌کنند، گرفتار نشده و حتماً از طریق مبادی اعلام‌شده نسبت به فعال‌سازی این هدیه اقدام کنند.

وی افزود: بسته اینترنت رایگان هدیه دولت به همه مردم عزیز کشور، صرفاً و تنها از طریق درگاه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس http://my.gov.ir قابل فعال‌سازی است.

بسته اینترنتی هدیه دولت شامل ۱۰ گیگابایت اینترنت داخلی (معادل ۵ گیگ اینترنت بین الملل) است و مردم فرصت دارند تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ از این هدیه استفاده کنند.

رئیس پلیس فتا استان سمنان از عموم مردم خواست در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ یا سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.gov.ir گزارش دهند.

کد مطلب: 209993
برچسب ها: کلاهبرداری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *