۰
دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۳

مرکز فروش ماشین فلزی در تهران

آیا شماهم طرفدار انواع ماشین فلزی و ماکت های پر طرفدار هستید؟ ما در این بخش میخواهیم تا یکی از محبوب ترین مراکز پخش و فروش ماشین فلزی در تهران را به شما معرفی کنیم.قبل از معرفی مرکز فروش ماشین فلزی در تهران بهتر است کمی با ماکت ها و ماشین های فلزی آشنا شوید.
مرکز فروش ماشین فلزی در تهران

آیا شماهم طرفدار انواع ماشین فلزی و ماکت های پر طرفدار هستید؟ ما در این بخش میخواهیم تا یکی از محبوب ترین مراکز پخش و فروش ماشین فلزی در تهران را به شما معرفی کنیم.قبل از معرفی مرکز فروش ماشین فلزی در تهران بهتر است کمی با ماکت ها و ماشین های فلزی آشنا شوید.ماشین های فلزی یا ماکت های ماشین در واقع بر خلاف چیزی که فکر میکنید جنبه ی تزیینی داشته و برای بازی کردن برای بچه ها نمی باشد چرا که اکثر آنها هم از لحاظ قیمتی بالا هستند و هم توسط برندها و شرکت های مختلف دنیا در حال تولید می باشند که به بزرگسالان از طریق نمایش این ماکت ها جنبه های تبلیغاتی داشته باشند.

مثلا زمانی که فیلم های محبوب مثل سریع و خشن منتشر می شوند برخی از برندهای شرکت های سازنده ی ماکت انواع ماشین هایی که در فیلم سریع و خشن بکار رفته است را تولید کرده و از این طریق هم به تبلیغ آن فیلم کمک کرده و هم از طریق فیلم محبوبی که پخش شده است ماشین هایش را به خوبی می تواند به فروش برساند که این ماشین ها بیشتر جنبه ی دکوری و کلکسیونی دارند و مناسب کودکان نیست.اما این ماکت ها را چه شرکت ها و برندهایی تولید میکنند؟

تقسیم بندی ماشین های فلزی

قبل از اینکه به سراغ معرفی مرکز فروش ماشین فلزی در تهران برویم بهتر است با تقسیم بندی ماشین ها آشنا شویم که قبل از خرید آگاهی کامل داشته باشید.به طور کلی ماشین ها را به دسته های زیر می شناسند:

1-تقسیم بندی ماشین فلزی از لحاظ ایرانی و خارجی بودن

2-تقسیم بندی ماشین فلزی از لحاظ برند

3-تقسیم بندی ماشین فلزی از لحاظ مقیاس

4-تقسیم بندی ماشین فلزی از لحاظ اندازه

 

برندهای مختلف ماکت های ماشین

حال که آشنا شدید ماکت ماشین فلزی چیست بهتر است با انواع ماشین فلزی آشنا شوید.به طور کلی ماشین های فلزی به دو دسته ی ماشین فلزی ایرانی و ماشین فلزی خارجی تقسیم بندی می شوند که خود اینها دارای برندهای مختلفی هستند که از جمله ی آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. Y66
    اطلس
    دایکست رپلیکا
    کینزفان
    نیوری
    وینتیج
    اتومکس
    جادا
    سانستار
    کینسمارت
    مایستو
    ویلی و غیره

 

مقیاس های مختلف ماکت های ماشین فلزی

  • 1.32 – 1.34 – 1.36
    1.12 – 1.18 – 1.24
    ماکت ماشین 1:24
    ماکت ماشین 1:18
    ماکت ماشین با مقیاس بزرگتر از (1:32)

 

 

معرفی مرکز فروش ماشین فلزی در تهران

حالا در آخرین بخش به سراغ معرفی مرکز فروش ماشین فلزی در تهران می رویم.پیام کالا نامی آشناست در بین دوست داران و طرفداران انواع ماشین فلزی که افراد به شدت این وب سایت اینترنتی را دنبال میکنند.این فروشگاه سالهاست در این زمینه فعالیت داشته و تمامی مقیاس ها ، اندازه ها و برندها را دارد که میتوانید از این فروشگاه تهیه کنید هم چنین جهت خرید حضوری میتوانید به بازار صالح آباد هم نیز مراجعه کنید که تمامی ماکت های ماشین را در تعداد عمده میتوانید خرید کنید.

 

جمع بندی

ما در این بخش به معرفی مرکز فروش ماشین فلزی در تهران پرداختیم که دارای تمامی ویژگی های یک مرکز پخش عمده است که میتوانید به آنجا مراجعه نمایید.

کد مطلب: 203435
برچسب ها: اسباب بازی ماکت
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *