البته، داشتن شماره پیراهنی که در سراسر جهان شناخته شده باشد، سودمند است. نشان «CR۷» که روی روکش ها نقش بسته است، راهی عالی برای کریستیانو رونالدو برای شخصی سازی خودروهایش ایجاد می کند. زیرا به طرفداران این امکان را می دهد که دقیقاً بدانند چه کسی راننده آنهاست. اینکه این فقط یک کلکسیونر ثروتمند نیست، بلکه مسلماً برای همیشه بزرگترین بازیکن فوتبال مدرن است. به همین دلیل است که ما فکر می کنیم مجموعه ماشین های کریستیانو رونالدو یکی از بهترین مجموعه های ماشین فوتبالیست ها در جهان است.
با توجه به اینکه تنها ده دستگاه از «بوگاتی چنتو دیچی» ساخته شده است، مالک این خودرو بودن، رونالدو را در لیستی بسیار انحصاری قرار می دهد. این خودرو در سال ۲۰۱۹ اعلام شد و تحویل مشتریان به تازگی در سال ۲۰۲۲ آغاز شد. «بوگاتی چنتو دیچی» برای ادای احترام به افسانه بوگاتی EB۱۱۰SS و برای بزرگداشت ۱۱۰ سالگرد پلاک بوگاتی ساخته شده است. این واقعاً بهترین بوگاتی مدرن است.
این خودرو با بدنه سفارشی که دارد همچنان رونالدو را از اکثر هایپرکارها و کلسیونرهای دیگر جلوتر میاندازد. به خصوص با در نظر گرفتن این تک خودرو با قیمت ۸ میلیون دلار که نیمی از ارزش کل کلکسیون او را تشکیل می دهد و شامل سایر پرچمداران بوگاتی نیز می شود!
فراری مونزا SP۲ کمی کمتر از بوگاتی منحصر به فرد است. قرار بود در مجموع ۴۹۹ دستگاه بین SP۱ تک سرنشین و SP۲ دو نفره ساخته شود. و اما هزینه ۱.۸؛ میلیون دلار گزارش شده که طبق گزارشات، رونالدو به طور مستقیم در کارخانه فراری در زمان ثبت سفارش خود پرداخت کرده است. ممکن است تعدادی ازمالکان دیگر فهرست فراری مونزا مانند مکس ورشتاپن و زلاتان ابراهیموویچ بازیکن فوتبال سوئدی را بشناسید.