۰
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۲

پیشنهاد تعدادی از هتل‌های 5 ستاره استانبول برای اقامتی فراتر از شکوه

هتل‌های 5 ستاره استانبول را می‌شناسید؟ اگر قصد سفر به استانبول را دارید، حتما باید به هتل‌های این منطقه نیز اشراف داشته باشید. چه بسا افرادی که به دلیل عدم آگاهی و با پرداخت هزینه‌ی بسیار زیاد، از کیفیت پایین هتل برخوردار شده و از سفر خود لذت نخواهند بود.
پیشنهاد تعدادی از هتل‌های 5 ستاره استانبول برای اقامتی فراتر از شکوه

ما بر اساس تجربه و تخصص برخی از بهترین و شناخته شده‌ترین هتل‌های 5 ستاره استانبول را به شما معرفی خواهیم کرد. در استانبول نیز مانند بسیاری از مناطق گردشگری دیگر می‌توانید شاهد بسیاری از هتل‌های لوکس و خارق العاده باشید. در مقابل برخی از هتل‌ها نیز با کمترین کیفیت در اختیار برخی از متقاضیان قرار می‌گیرند. 


معرفی هتل‌های استانبول

هتل‌های 5 ستاره استانبول را بشناسید

 
درست است که بسیاری از هتل‌ها به عنوان هتل‌های 5 ستاره استانبول شناخته شده‌اند، اما نظر مسافران در این زمینه بسی متفاوت خواهد بود. به طور کلی برخی از این هتل‌ها در نظرسنجی‌های اجرا شده رتبه‌ی بالایی را از آن خود نموده‌اند. بنابراین ذکر نام این هتل‌ها می‌تواند برای اغلب مسافران بسیار مفید و کاربردی واقع گردد. از انواع این هتل‌های محبوب و پرطرفدار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

هتل سی وی کی پارک بسفروس (cvk Park Bosphorus)

در بین محبوب‌ترین هتل‌های 5 ستاره استانبول، می‌توان از هتل سی وی کی پارک بسفروس یاد کرد. این هتل به جهت دسترسی بسیار ساده به مراکز تفریحی و گردشگری (هتل با میدان تکسیم 150 متر فاصله دارد) محبوبیت بسیار زیادی را در بر دارد. استفاده از جذابیت‌های فوق العاده‌ی بصری در این هتل (مانند نورپردازی‌های خیره کننده، درختکاری جذاب و ...)، زیبایی آن را دو چندان نموده است. از دیگر مشخصات برتر در این هتل عبارتند از: 
  • 2 استخر 
    مرکز اسپا و سلامتی 
    حمام ترکی 
    سونا
    اتاق بخار 
    باشگاه ورزشی 
    ماساژ
    اینترنت رایگان 
این هتل از 452 اتاق برخوردار است که هر کدام از آنها نمایی دلفریب و خیره کننده را در بر دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از boking.ir راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. 

 
بهترین هتل‌های استانبول


هتل سوئیس اوتل د بوسفوروس از هتل‌های 5 ستاره استانبول (Swissôtel The Bosphorus)

 
در بین انواع هتل‌های 5 ستاره استانبول، می‌توان از هتل سوئیس اوتل د بوسفوروس استانبول نیز یاد کرد. این هتل از بهترین هتل‌های استانبول شناخته شده است چرا که با برخورداری از طراحی لوکس و معماری مدرن، چشم هر مسافری را به سمت خود خیره می‌کند. در کنار معماری حیرت انگیز این هتل می‌توان به ویژگی‌های بی شائبه‌ی دیگر آن نیز اشاره نمود که می‌توانند خاطرات فراموش نشدنی را از سفر به استانبول برای شما رقم بزنند. از مهمترین ویژگی این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 
  • دسترسی بسیار ساده به میدان تکسیم
    دسترسی به بازار بزرگ و مسجد آبی 
    دسترسی ساده به منطقه نیشان تاشی 
    اتاق‌های این هتل از امکانات روز دنیا برخوردار هستند. (دیوارهای عایق صدا، حمام‎های اختصاصی، چشم انداز تکرار نشدنی به سمت دریا، تهویه مطبوع، مینی بار و ...)
    اینترنت وای فای 
    سونا 
    مرکز تناسب اندام 
    کلاس‌های یوگا 
    سالن اسپا و ماساژ 
    استخر سرپوشیده و روباز 
    پشت بام این هتل منظره‎ای خارق العاده از تنگه بسفروس را نمایان می‎کند. 
    برخورداری از بارها و رستوران‌های جذاب با غذاها و نوشیدنی‌های فوق العاده 
    حمام ترکی به همراه جکوزی
رزرو هتل در استانبول باید بر اساس مشاوره‌ها و راهنمایی‌های خاص انجام پذیرد. برای بهره برداری از این امر، می‌توانید با مشاوران متخصص و کاربلد بوکینگ، ارتباط برقرار کنید. 

هتل کرون پلازا هاربیه استانبول (Crowne Plaza Istanbul Harbiye)

از دیگر هتل‌های 5 ستاره استانبول می‌توان به هتل کرون پلازا هاربیه استانبول اشاره کرد. این هتل با قرار گرفتن در منطقه عثمان بی استانبول در کشور ترکیه و همچنین برخورداری از شرایط منحصر به فرد و اتاق‌های لوکس و مدرن، به عنوان یکی از بهترین هتل‌ها در استانبول شناخته شده است. این هتل از جمله هتل‌های زنجیره‌ای کرون پلازا می‌باشد. لازم به ذکر است که در این هتل می‌توان شاهد 285 اتاق بود که هر کدام از آنها بسیار لوکس و مدرن طراحی شده‌اند. اتاق‌های این هتل دربردارنده‌ی امکانات فوق العاده‌ای برای مسافران (مانند: حمام اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سیستم تهویه مطبوع) هستند. از جمله امکانات و ویژگی‌های این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • شرایط دسترسی به مراکز خرید شناخته شده مانند: مرکز خرید جواهر و غیره
    دسترسی به اینترنت وای فای
    دسترسی به ایستگاه مترو عثمان بی
    قرارگیری در فاصله 15 دقیقه‌ای با میدان تکسیم
    برخورداری از کلوپ ورزشی
    برخورداری از سالن ماساژ
    برخورداری از دو رستوران با غذاهای بین المللی
    استخر سرپوشیده
    قابلیت کرایه ماشین به صورت 24 ساعته
    سونا
    مرکز اسپا
    شاتل فرودگاه
    خدمات مبادله ارز
    ترانسفر منطقه رایگان
    نگهداری از کودکان در اتاق
و غیره. مسافرانی که علاقمند به رزرو این هتل 5 ستاره استانبول هستند، می‌توانند با کسب اطلاعات کامل در زمینه، قیمت و شرایط رزرو این هتل، اقدامات لازم را انجام دهند. 
 
هتل‌های 5 ستاره در استانبول


هتل هالیدی این شیشلی از هتل‌های 5 ستاره استانبول

 
در بین انواع هتل‌های 5 ستاره استانبول می‌توان به هتل هالیدی این شیشلی استانبول (Holiday Inn Sisli Hotel Istanbul) اشاره کرد. در مجاورت این هتل می‌توان شاهد بسیاری از مراکز دیدنی، مراکز خرید و ... اشاره کرد. از خصوصیات برتر آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 
  • قرارگیری در نزدیکی موزه آتاتورک 
    قرارگیری در نزدیکی کاخ دولما 
    قرارگیری در نزدیکی میدان تکسیم 
    برخورداری از مینی بار 
    برخورداری از اینترنت رایگان 
    برخورداری از رستوران بین المللی 
    برخورداری از اتاق بازی 
    برخورداری از حمام ترکی 
    برخورداری از استخر سرپوشیده 
    باشگاه بدنسازی 
    آرایشگاه 
    اتاق‌های VIP
و بسیاری از موارد دیگر. در boking.ir می‌توانید به اطلاعات کامل و جامع‌تری در این زمینه دست یابید. 
 

هتل چر استانبول  (Cher Hotel Istanbul) بهترین پیشنهاد برای رزرو هتل در استانبول

 
یکی از بهترین پیشنهادات برای رزو هتل در استانبول، هتل چر (Cher Hotel Istanbul) است. این هتل به سبب برخورداری از شرایط جغرافیایی فوق العاده و همچنین محیطی جذاب، لوکس و دلنشین، یکی از بهترین هتل‌ها برای اقامت شناخته شده است. به همین سبب دور از ذهن نیست که شاهد رفتار بسیار مناسب کارکنان آن بود. برای سالمندان شاهد قرار دادن آسانسور، رمپ مخصوص، زنگ حمام و غیره خواهیم بود. همچنین افرادی که دوستدار سفر با حیوانات خانگی خود هستند می‌توانند از مزایای این هتل بهره‌مند گردند. از ویژگی‌ها و خصوصیات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • برخورداری از اتاق‌های استاندارد دبل، دلوکس دبل، سوپریور دبل، دلوکس توئین، دلوکس تریپل، سوئیت‌های جونیور و ...
    قرارگیری در فاصله 700 متری از خیابان استقلال
    اینترنت وای فای
    استخر روباز
    استخر سرپوشیده و استخر ویژه کودکان
    سونا
    جکوزی
    باشگاه بدنسازی
    خدمات نگهداری بچه
    خدمات ماساژ
    کافی شاپ
    رستوران
و بسیاری از موارد دیگر. لازم است بدانید که این اتاق با برخورداری از 136 اتاق به عنوان یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره استانبول شناخته شده است.
 
هتل‌های معروف استانبول


راهنمایی برای رزرو هتل‌های 5 ستاره استانبول

 
یکی از نکات بسیار مهم و طلایی برای بهره مند شدن از یک سفر آرامش بخش و لذت بخش، رزرو هتل در استانبول است. استفاده از تجربه، تخصص و مهارت افرادی که در این زمینه دانش کافی را در بر دارند، بسی حائز اهمیت خواهد بود. به این ترتیب علاوه بر صرف هزینه مقرون به صرفه، از خدمات هیجان انگیز، فراموش نشدنی و خاطره انگیزی برخوردار خواهید شد. 
 
 
کد مطلب: 202941
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *