۰
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۲

بستری ۴۹۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته

فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: مجموع بیماران بستری در بیمارستان ها و مراکز درمانی تهران به ۱۸۰۰بیمار رسید.
بستری ۴۹۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی در شبانه روز گذشته ۷۲۰۰ نفر به بخش سرپایی مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کرده اند. در شبانه روز گذشته ۴۹۰  نفر از بیماران جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی و بیمارستان‌های تهران بستری  شده اند که از این تعداد، ۱۰۲  نفر در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.
به گفته وی مجموع بیماران بستری در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران  ۱۸۰۰ بیمار است که از رشد ۲۲ درصدی نسبت به هفته‌های گذشته رو به رو است و بالغ بر ۵۲۳   بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
او گفت: در شبانه روز گذشته ۴۲ هزار دز واکسن تزریق شده است و در حال حاضر ۳۰۰ هزار نفر در تهران  دز یاد آور را تلقیح کرده اند.
او گفت: میزان ابتلا به زیر گروه امیکرون در منطقه مدیترانه شرقی و بالطبع در ایران افزایش یافته است. توصیه من به مردم این است که بهداشت فردی را رعایت کنند و تهویه مناسب را در دستور کار خود قرار دهند.
کد مطلب: 169250
برچسب ها: ویروس کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *