۰
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۷

نظر منتقدان درباره فیلم بیرو چه بود؟

فیلم بیرو که در چهلمین جشنواره فیلم فجر اکران شد در نظرسنجی خبرگزاری ایرنا با ستاره‌های کم فروغ منتقدان سینما مواجه شد.
فیلم بیرو که در چهلمین جشنواره فیلم فجر اکران شد در نظرسنجی خبرگزاری ایرنا با ستاره‌های کم فروغ منتقدان سینما مواجه شد.
به گزارش ایرنا، منتقدان سینما در نظرسنجی ایرنا به فیلم‌های اکران شده در چهلمین جشنواره فیلم فجر ستاره می‌دهند، هر کدام از منتقدین می توانند رضایت  نسبی خود را آثار سینمایی با تعداد ستاره ها از یک تا پنج  مشخص کنند.
ایرنا از ۱۷ منتقد سینما، درباره فیلم بیرو که در به اصطلاح افتتاحیه جشنواره فیلم فجر روز گذشته - ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - اکران شد، نظرسنجی کرده است که نتایج آن نشان می دهد این فیلم چندان مورد اقبال آنها قرار نگرفته است.
شاهین شجری کهن ، سحر عصر آزاد، امید معلم، سیدرضا صائمی، مصطفی وثوق کیا، کیوان کثیریان،  امیر مافی ، مهرزاد دانش، علیرضا پورصباغ،‌ ایزد مهرآفرین، جبار آذین،  حسین سلطان‌محمدی، بهمن عبداللهی ، علیرضا بهرامی،  امیر اهوراکی، محمدرضا مقدسیان و آنتونیا شرکا در نظر سنجی فیلم بیرو شرکت کردند.
در این نظرسنجی ۶ منتقد یک ستاره و ۶ منتقد دیگر دو ستاره، یک منتقد ۲.۵ ستاره و سه منتقد هیچ ستاره ای به فیلم بیرو نداد و فقط یک منتقد سینما به این فیلم سه ستاره داده است. بیرو از این گروه از منتقدان ۴ و ۵ ستاره دریافت نکرده است.
فیلم سینمایی بیرو که به اصطلاح افتتاحیه جشنواره نیز محسوب می شود، سومین فیلم سینمایی مرتضی علی عباس میرزایی و به تهیه کنندگی مجید برزگر روایتی از زندگی علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران از دوران کودکی تا ورود به فوتبال حرفه‌ای و عضویت در تیم ملی فوتبال ایران است.

چهلمین جشنواره فیلم فجر با حضور۲۲  فیلم در بخش سودای سیمرغ، ۱۰ فیلم در بخش فیلم کوتاه و ۸ فیلم در بخش مستند از ۱۱ تا ۲۲ بهمن به دبیری مسعود نقاش‌زاده برگزار می‌شود.
فیلم‌های این دوره از جشنواره در سینماهای ۳۱ استان در سراسر کشور اکران خواهد شد.
کد مطلب: 160785
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *