۰
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۴

طرح اصلاح قانون انتخابات خام است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری خام است، گفت: نمی‌توان بادستپاچگی، اصلاح چنین قانون مهمی را کلید زد.
احمد شوهانی نماینده مردم ایلام و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس که در مورد اصلاح قانون انتخابات با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت: مواد بسیاری از طرح اصلاح قانون انتخابات خام است بخصوص در یکی از موادی که باید شخصیت‌ها و احزاب در مورد کاندیدای مورد نظر امضا بدهند.
وی افزود: چون در کشور ساختار حزبی شکل نگرفته بنابر این امضای شخصیت‌ها و احزاب در مورد کاندیداها لازم نیست که البته برخی از نمایندگان نیز با اصلاح قانون انتخابات مخالفند و معتقدند باید با کارهای کارشناسی شده اصلاح شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: تا انتخابات زمان زیادی باقی نمانده و بنابراین نمی‌توان بادستپاچگی اصلاح چنین قانون مهمی را کلید زد، در ضمن چون به انتخابات نزدیک هستیم این شایعه بهره برداری انتخاباتی و سیاسی عده‌ای نیز پررنگ‌تر می‌شود.
شوهانی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر بنده بهتر است اصلاح قانون انتخابات به بعد از یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری موکول شود که هم وقت بیشتری داشته باشیم و هم شائبه‌ای ایجاد نشود.
کد مطلب: 15240
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *