۰
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۳۲

ترکيه بمب گذاري ها در عراق را محکوم کرد

ترکیه روز جمعه حملات تروریستی روز گذشته در شهرهای موصل، حله، کربلا و فلوجه عراق را که به کشته شدن سی و هشت نفر و زخمی شدن تعداد دیگری منجر شد، محکوم کرد.
وزارت امور خارجه ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد غم و اندوه آنها با این حملات تروریستی که طی ماه محرم روی داد، افزایش یافت و ترکیه به خویشاوندان افرادی که در این حملات کشته شدند، تسلیت می گوید.
در این بیانیه آمده است :« آرزوی صادقانه ما این است که خونریزی ها در همسایه ما، عراق، پایان یابد و صلح، ثبات و آرامش در این کشور برقرار شود ».
در ادامه این بیانیه آمده است :« ترکیه در این چارچوب، به حمایت از هر تلاشی با هدف برقراری امنیت، صلح و ثبات در عراق و همبستگی با برادران عراقی‌مان در مبارزه علیه تروریسم ادامه خواهد داد ».
به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از آنکارا، به رغم کاهش چشمگیر خشونت ها در عراق در مقایسه با اوج آن در سال های دو هزار و شش و دو هزار و هفت میلادی، خشونت همچنان در شهرهای این کشور امری معمول است. شورشیان در عراق در مقایسه با سال دو هزار و شش و دو هزار و هفت میلادی، ضعیف تر شده اند اما آنها همچنان قادر به انجام دادن حملاتی با تلفات فراوان در سراسر عراق هستند.
کد مطلب: 15220
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *