مدیرعامل گروه بهمن گفت: امسال با تفکر متمایز بودن، برنامه افزایش تولید و عرضه محصولات متنوع و جدید در زمینه خودروهای سواری و تجاری داریم.
به گزارش
مردم سالاری آنلاین،روز گذشته نشست خبری مجازی در خصوص اعلام برنامه گروه بهمن برای عرضه خودرو دیگنیتی با حضور بیوک علی مرادلو مدیر عامل گروه بهمن، محمد ضرابیان مدیر عامل شرکت بهمن موتور و امیر میرمنصف معاونت سازمان فروش و خدمات پس از فروش بهمن و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.
در آغاز این نشست بیوک علی مرادلو مدیر عامل گروه بهمن به اهداف کلان و افزایش تولید و توسعه این مجموعه در سال جدید اشاره کرد و گفت: برنامه داریم تا در سال جدید افزایش تولید و عرضه محصولات متنوع و جدید در زمینه خودروهای سواری و تجاری داشته باشیم.
علی مرادلو در خصوص استراتژی بهمن برای قرار گرفتن در جایگاه سوم خودرو ساز کشور و همکاری با شرکای تجاری در راستای تحقق این برنامه اظهار کرد: در گروه بهمن به بحث تمایز توجه ویژه داریم و استرتژی توسعه ما بر این اساس است. در سال 99 مدرنترین مرکز خدمات خودرویی کشور در بهمن دایر شد که یک مرکز بسیار متمایز از سایر خودروسازان است. همچنین در زمینه انتخاب خودروها هم همواره این موضوع را رعایت کردیم. امسال محصولات جدیدی را با تفکر متمایز بودن در همه سگمنت ها ارائه خواهیم کرد.
مدیر عامل گروه بهمن در پاسخ به سوالی مبنی بر برآورد میزان تاثیر گذاری خودرو دیگنیتی بر سوداوری گروه بهمن گفت: بودجه، فعالیت های جدید و میزان سود آوری در وبسایت کدال قرار دارد. سعی کردیم با انتخاب دیگنیتی و فیدلیتی و محصولات دیگر، در این مسیر بتوانیم سود آوری که در گزارش های متفاوت به سازمان بورس متعهد شدیم را جوابگو باشیم .
مدیر عامل گروه بهمن درخصوص اشتراک گذاری پلت فرم فیدلیتی با سایر خودرو سازان گفت: فعلا برنامه ای نداریم و اختصاصی برای گروه بهمن است اما در خصوص اجزاء پلت فرم اگر اشتراکاتی در راستای کاهش هزینه ها صورت گیرد، استقبال می کنیم .
وی همچنین از به کار گیری موتور تیوان برای محصول فیدلیتی خبر داد و تمرکز اصلی ساخت داخل محصولات را برای خودروی فیدلیتی دانست و گفت: از پلت فرم این محصول استفاده و محصولات بعدی هم بر روی این پلت فرم تولید خواهد شد.
علیمرادلو با اشاره به شعار بهمن با عنوان "همواره مراقبتان هستیم"، اظهار کرد: مشتریان بهمن برای ما مانند اعضای خانواده هستند و اطمینان داریم همواره خودروهای بهمن را استفاده می کنند. همه اقدامات ما در راستای تحقق این امر است و همچنین در انتخاب محصول سعی می کنیم آن را در نظر بگیریم.
وی در پاسخ به سوال اینکه شعار تولید، پشتیبانی ها و موانع تولید چه تاثیری در برنامه های بهمن دارد، گفت: در بهمن هیچ تفاوتی با سایر مراکز وجود ندارد و امیدواریم امسال تا حد امکان موانع پیش روی تولیدکنندگان از جمله تامین مواد اولیه، گمرک، ارز مبدا و... که مخل امر تولید هستند برداشته شود.
گفتنی است گروه بهمن امسال با اهداف معین سعی در عرضه خودروهای جدید در سگمنت های متفاوت دارد. امسال بهمن موتور در سگمنت خودروهای تجاری یک کارگو ون جدید و در محصولات پیکاپ هم محصول تجاری و هم محصول دو دیفرانسیل مناسب آفرود خواهد داشت. این شرکت در حوزه خودروهای سواری محصول جدیدی را در ۶ ماهه دوم سال و دو محصول هم در سگمنت SUV عرضه خواهد کرد. رویکرد گروه بهمن و شرکت بهمنموتور عرضه محصولاتی با تیراژ بالا مانند فیدلیتی و عرضه محصولاتی در سگمنتهای متفاوت با همکاری شرکای قدیمی و جدید است. بهمن دیزل نیز با داخلی سازی برند شیلر و تولید کامیونت 6 و 8 تن و مینی بوس پگاسوس قصد توسعه محصولات خود و قرار گیری در بازارهای جهانی را دارد. در کنار این دستاوردها تیوان از شرکت های زیر مجموعه گروه بهمن که به تازگی افتتاح شد، با ظرفیت تولید 500هزار دستگاه در سال، موتورهای پرقدرت و کم مصرف یورو 6 تولید می کند. تیوان به عنوان مدرن ترین و پیشرفته ترین کارخانه تولید موتور، قابلیت ماشین کاری و مونتاژ ۱۰ نوع از موتورهای سه و چهار سیلندر را دارا می باشد و امسال در فاز نخست قصد تولید 20هزار دستگاه موتور برای محصولات بهمن را دارد.