; ?>; ?> حمایت از بازار فروش محصولات تعاونی - مردم سالاری آنلاين
۰
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۳

حمایت از بازار فروش محصولات تعاونی

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ابراز امیدواری کرد: با اختصاص خط اعتباری ۴۰۰۰ میلیارد ریالی این صندوق به تعاونی های جوانان، زنان و توان یابان، ظرفیتهای کسب و کار و اشتغال بیشتری برای این گروه از تعاونی ها در جامعه به وجود آید.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ابراز امیدواری کرد: با اختصاص خط اعتباری ۴۰۰۰ میلیارد ریالی این صندوق به تعاونی های جوانان، زنان و توان یابان، ظرفیتهای کسب و کار و اشتغال بیشتری برای این گروه از تعاونی ها در جامعه به وجود آید.
اصغر نوراله زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اختصاص اعتبار ۴۰۰۰ میلیارد ریالی برای تعاونی های جوانان و توان یابان، گفت: به دنبال امضای تفاهم نامه با معاونت امور تعاون مقرر شد تا تعاونی های جوانان، زنان و توان یابان مورد حمایت بیشتر قرار بگیرند. با توجه به اینکه این گروه از تعاونی ها نیازمند توجه به مراتب بیشتری نسبت به سایر تعاونی ها هستند و نظام تامین مالی صندوق کارآفرینی امید نیز از نظر نرخ تسهیلات و میزان پرداخت تسهیلات با این ساختار تناسب دارد، این فرصت فراهم شد تا تعاونی های مذکور به ویژه تعاونی های زنان سرپرست خانوار را به تناسب برنامه های وزارت کار تامین مالی کنیم.
وی بر ضرورت اهمیت بازارسازی برای محصولات تعاونی، تاکید کرد و گفت: در حال حاضر ایجاد بازار و توسعه ظرفیتهای بازار برای محصولاتی که توسط تعاونی ها تولید می شود امری مهم و اثرگذار به شمار می رود، به همین منظور بخشی از نظام تامین مالی صندوق کارآفرینی امید به توسعه بازار اختصاص دارد.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید خاطرنشان کرد: این تعاونی ها معطوف به گروههای مخاطبی هستند که به جامعه هدف ما نزدیکند مثل تعاونی هایی که در محیط های روستایی محصولات خود را تولید می کنند و ما آنها را به لحاظ مالی تامین می کنیم و برای تولید مجددشان با همکاری معاونت تعاون تلاش می کنیم تا محصولاتشان را به بازار عرضه کنند.
به گفته نوراله زاده، ایجاد بازار توزیع و فروش محصولات تعاونی ضمن تقویت و توسعه تعاونی ها، در ارتقای بهره وری و ایجاد ارزش افزوده و شناسایی ظرفیتهای آنها موثر است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: خط اعتباری ۴۰۰۰ میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی امید کمک بزرگی برای این گروه از شرکتهای تعاونی باشد تا در فرصت باقیمانده از دولت، ظرفیتهای کسب و کار و اشتغال بیشتری برای این گروه از جامعه به وجود آید.
کد مطلب: 136719
برچسب ها: تعاونی بازاریابی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *