۰
جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۷

مطهری‌نژاد:مخالفان اصلاح‌طلبان دنبال نهادینه کردن رقابت بین اصولگرایانند

دبیر همایش ملی تبیین طرح مناسک (مجمع نخبگان اصلاح‌طلب سراسر کشور)، اعتقاد به نظام برخاسته از انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و قانون اساسی را مرز تعریف جریان اصلاحات با جریانات بیرون از نظام توصیف کرد و گفت که اینها محور و مبنای هر تلاش دموکراتیک و نخ تسبیح اصلاح‌طلبان بوده و خواهد بود.
به گزارش ایسنا میرزابابا مطهری‌نژاد در همایش ملی تبیین طرح مناسک که از سوی حزب مردم‌سالاری برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از روند جمع‌بندی طرح مناسک در این حزب، ضرورت حضور در انتخابات، ضرورت اجماع و بررسی روش اجماع اصلاح‌طلبان را سه محور طرح مناسک عنوان کرد.
وی افزود: ما از نیمه دوم سال ۹۰ نسبت به رصد جریانات اصلاح‌طلب اقدام کرده‌ایم و برای برگزاری این همایش نیز با ۶۰ شخصیت اصلاح‌طلب مذاکره کرده‌ایم و تلاش داریم از همه نقطه‌نظرات برای گشودن افقی جدید فرا روی اصلاح‌طلبان بهره ببریم.
این عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری خاطرنشان کرد: باید به صحنه آمد، ایستاد و اجتماع سیاسی به وجود آورد زیرا نشستن و منتظر شرایط آرمانی بودن، روش فرهیختگان نیست. در واقع چشم به راه بودن راه‌حل نیست و منتظر ماندن و کاری نکردن، بدترین کار است زیرا آنکه منتظر می‌ماند تا فرصتی برایش از راه برسد هیچ‌گاه نمی‌تواند به فرصت فراخور برسد.
وی ادامه داد: امروز آرمان‌گرایی واقع‌بینانه به صد زبان به اصلاح‌طلبان می‌گوید که با نگاه به آینده بدون پشیمانی از گذشته حضور خود را شتاب بخشند.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ابراز عقیده کرد: همه رویدادهای سالهای اخیر تایید می‌کنند که مخالفان سیاسی و ایدئولوژیک اصلاحات برآنند که اصلاح‌طلبان را از صحنه رقابت سیاسی و حذف و رقابت بین اصولگرایان را نهادینه کنند. عده‌ای فعالیت مهم و منسجم در رویدادهای پیش رو یعنی انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شوراها را به معنی پذیرش کاستی‌ها گرفته‌اند و از هیچ حمله‌ای به تلاش‌های آگاهانه که رسالت و مسئولیت خود را ایفا می‌کنند دریغ نمی‌ورزند.
این عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در پایان تاکید کرد: اگر نخواهیم حضور اصلاح‌طلبان را در عرصه سیاسی امکان‌پذیر کنیم، به پایداری راه دشوار طی شده هم نمی‌توانیم امیدوار باشیم.
انتهای پیام
 
کد مطلب: 13239
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *