۰
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۵
رئیس‌جمهور وارد دوحه شد

پزشکیان: این اسرائیل بود که در تهران هنیه را ترور کرد

رئیس‌جمهور در بدو ورود به دوحه در فرودگاه بن حمد گفت: ما می‌خواهیم امنیت و صلح باشد، این اسرائیل است که در تهران هنیه را ترور کرد.
پزشکیان: این اسرائیل بود که در تهران هنیه را ترور کرد
به گزارش مردم سالاری آنلاین، مسعود پزشکیان که امروز به منظور دیدار رسمی دو جانبه با امیر قطر و نیز شرکت در اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا، عازم قطر شده بود، پیش وارد فرودگاه دوحه پایتخت این کشور شد.

بنابر روایت ایرنا، این سفر ۲ روزه به دعوت رسمی شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر صورت می‌گیرد و قرار است پزشکیان دیدار رسمی با امیر قطر داشته باشد.

رئیس‌جمهور همچنین در نشست هیأت‌های عالیرتبه ۲ کشور نیز شرکت خواهد کرد و مراسم امضای اسناد همکاری مشترک میان دو کشور نیز برگزار می‌شود.

پزشکیان در روز دوم این سفر نیز در نوزدهمین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) شرکت و سخنرانی می کند و احتمالا دیدارهایی با برخی سران و مقامات کشورهای شرکت کننده در مجمع خواهد داشت.

پزشکیان: این اسرائیل بود که در تهران هنیه را ترور کرد

همچنین رئیس جمهوری ایران در بدو ورود به دوحه گفت: ما هم می‌خواهیم امنیت و صلح برقرار باشد، این اسرائیل است که در تهران هنیه را ترور کرد. آمریکایی ها و اروپایی به ما گفتند اقدامی نکنید، ظرف یک هفته در غزه صلح می‌شود؛ ما صبر کردیم صلح کنند ولی کشتار خود را گسترش دادند و جری‌تر شدند.

کد مطلب: 224096
برچسب ها: مسعود پزشکیان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *