۰
يکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۸

پاسخ جنگ‌ روانی دشمن را عملی می‌دهیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان نظامی کشور، در برابر تهدیدات دشمن غافل نیستند، گفت: ایران با رونمایی از تجهیزات نظامی جدید، به تهدیدات تبلیغاتی دشمنان پاسخ عملی داد.
احمد بخشایش اردستانی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه رونمایی از تجهیزات نظامی و برگزاری مانورهای جنگی، قدرت نظامی یک کشور را به رخ دشمنانش می‌کشد، گفت: در شرایطی که رژیم صهیونیستی همواره ایران را در عرصه بین‌الملل تهدید می‌کند و برای ایران خط قرمز تعیین کرده، بنابراین جمهوری اسلامی باید همواره آمادگی خود را در مقابل هر نوع ماجراجویی حفظ کند.
نماینده مردم اردستان و زواره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ادعاهای رژیم صهیونیستی در حمله به ایران، جنگ تبلیغاتی و روانی است، افزود: مسئولان نظامی کشور، این تهدیدات را جدی می‌گیرند و در برابر آن غافل نیستند، بنابراین هر اقدام آن‌ها با پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.
وی گفت: ایران با اتخاذ این راهبرد به دشمنان خود می‌فهماند که با کسی شوخی ندارد و در برابر تهدیدات ساکت نخواهد ماند. ایران پاسخ جنگ‌های روانی دشمنان را در عمل می‌دهد.
بخشایش با بیان اینکه نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در سخنرانی خود در سازمان ملل متحد با نشان دادن تصویر یک بمب، مدعی شد که ایران ۷۰ درصد از راه دستیابی به سلاح اتمی را پیموده و سطح ۹۰ درصد، خط قرمز رژیم صیهونیستی است، ‌افزود: آنها مرتبا ایران را تهدید به جنگ می‌کنند و طبیعی است که در چنین شرایطی ایران اقتدار نظامی خود را به نمایش بگذارد تا دشمنان بدانند، اولین اشتباهشان،‌ آخرین اشتباهشان خواهد بود.
وی با یادآوری رونمایی از خودروی تاکتیکی نینوا و تفنگ تک‌تیرانداز شاهر که با برد ۳ هزارمتری خود، توان انهدام بالگرد و خودروی زرهی را دارد، گفت: تجهیزات رونمایی شده از آخرین تکنولوژی روز بهره می‌برند و ایران به سرعت روند روزآمدسازی سلاح‌های دفاعی خود را دنبال می‌کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگرچه ایران از همه اقتدار نظامی خود رونمایی نکرده اما کشورهای غربی به دقت نمایش‌های نظامی ایران را تحت نظر دارند تا با ارزیابی مناسبی از قدرت نظامی ایران داشته باشند. با این حال هنوز بخش اعظمی از توانمندی‌های نظامی ایران در معرض دید قرار نگرفته و از دید دشمنان پنهان است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران از دو دستاورد جدید نظامی خود رونمایی کرد. خودروی تاکتیکی نینوا و تفنگ تک تیرانداز شاهر آخرین دستاوردهای تسلیحاتی سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند
کد مطلب: 8779
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *