; ?>; ?> مردم هوشیار باشند؛ جریان انحرافی در فکر برنامه ریزی انتخاباتی است - مردم سالاری آنلاين
۰
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۵
قاضی‌پور با اشاره به تبلیغ برخی رسانه هابرای سرکردگان جریان انحرافی:

مردم هوشیار باشند؛ جریان انحرافی در فکر برنامه ریزی انتخاباتی است

نماینده اصولگرای مجلس نهم با انتقاد از پرداختن برخی رسانه های خاص به اهداف وبرنامه های رهبران جریان انحرافی، گفت: باوجود الگوهایی مانند بهشتی ها ورجایی ها چرا بعضی می خواهند از جریان انحرافی نمونه بسازند؟
نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با  خانه ملت، با اشاره به درج مطالبی دربرخی روزنامه ها درباره معرفی منش و رفتار رهبران جریان انحرافی گفت: در جامعه ما الگوهای بسیار خوبی از مراجع همچون آیت‌الله جوادی آملی، شهدایی نظیر باکری، کاوه، شوشتری و سیاستمداران بزرگ مانند بهشتی، رجایی و باهنر وجود دارد که روش زندگی و شیوه فکری آنها می‌تواند به عنوان الگو به جامعه معرفی شود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: در میان مردم عادی نیز نیروهای مخلص و وفادار در تمام سطوح جامعه دیده می‌شود که حاشیه‌های منفی نیز ندارند و اگر رسانه ای قصد ارائه شیوه زندگی مطلوب و سالم را دارد، می‌تواند از آنها استفاده کند.
این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: نوشتن از افراد وابسته به جریان انحرافی که حاشیه بسیاری در جامعه ونزد مراجع تقلید دارند و در برخی زمان‌ها، کشور را به چالش کشانده اند، چه معنایی می‌تواند داشته باشد و اصلا مگر در جامعه قحط الگوو نمونه داریم؟
عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به بحث کاندیداتوری برخی از رهبران جریان انحرافی برای انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: اگر این حرکت، یک نوع ترفند تبلیغاتی محسوب می‌شود، باید بدانند مردم ما هوشیار هستند و فریب اینگونه اقدامات را نمی‌خورند؛ همچنانکه منتسبان به این طیف، با وجود صرف هزینه هنگفت و تبلیغات فراوان نتوانستند کاندیداهای مورد نظر خود را به مجلس بفرستند.
قاضی‌پور همچنین اضافه کرد: رسانه هایی که از بیت‌المال کمک می‌گیرند، باید مطالب خود را به تهیه گزارش از عموم هموطنان اختصاص دهند که در معادن و کارخانه‌ها و کوره‌ها به فعالیت می‌پردازند تا کشور را از وابستگی و تحریم نجات دهند؛ نه آنکه در اختیار افکار سیاسی گروهی خاص باشند که در طول سال‌های گذشته در جامعه ایجاد مشکل کرده اند
کد مطلب: 6757
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *