۰
يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۲
روي 19 گل نايمخن تاثير گذاشته ام

جهانبخش: مي‌خواهم آقاي پاس گل شوم

عليرضا جهانبخش با به ثمر رساندن يک گل و ارسال سه پاس گل، بهترين بازيکن نايمخن مقابل يونگ توئنته لقب گرفت.
جهانبخش: مي‌خواهم آقاي پاس گل شوم
بال ایرانی نایمخن در مورد این بازی می گوید:« بازی خیلی خوبی بود. عالی ظاهر شدیم و این بازی را با برد به پایان رساندیم. بعد از دو امتیازی که هفته قبل و مقابل یونگ آژاکس از دست دادیم باید در این بازی برنده از زمین خارج می شدیم که خوشبختانه موفق شدیم به هدفمان برسیم»

جهانبخش در مورد حریف نایمخن در این بازی می گوید:« حریف تیم خوبی بود. تیم دوم توئنته. بازیکنانی که در تیم اصلی نمی توانند برای خود جایی دست و پا کنند به این می آیند تا بازی کنند و در شرایط بازی قرار بگیرند. تیم اصلی توئنته تیم قدرتمندی است که فصل گذشته و در اردی ویژه به مقام نایب قهرمانی رسید. »

جهانبخش در این بازی ک گل زیبا به ثمر رساند. او درباره گلش می گوید:« توپ را گرفتم و از سمت راست به میانه زمین نفوذ کردم. بعد توپ را به هافبک چپ مان سپردم و او توپ را سانتر کرد. من هم سرضرب و بدون اینکه اجازه بدهم توپ به زمین بخورد دروازه توئنته را باز کردم.»

جهانبخش در این بازی هت تریک کرد. البته نه در گلزنی که در پاس گل. او در این باره هم توضیح می دهد:« در پاس گل هت تریک کردم. یک گل زدم که هفتمین گل فصلم بود. سه پاس گل هم در این بازی دادم تا تعداد پاس گل هایم به عدد ۱۲ برسد. خدا را شکر می کنم که توانسته ام روی ۱۹ گل نایمخن تاثیر مستقیم داشته باشم»

آیا علیرضا به آقای گلی فکر می کند؟ او در این باره پاسخ جالبی می دهد:« الان فاصله ام با بهترین گلزن نایمخن ۶ گل است. آرس ۱۳ گل به ثمر رسانده و فکر می کنم سخت است بتوانم عنوان آقای گلی را بدست بیاورم. من بیشتر پاس گل دادن را دوست دارم و فکر می کنم بیشترین پاس گل را در ژوپیلرلیگ به بازیکنان نایمخن داده ام. می خواهم آقای پاس گل شوم و امیدوارم که بتوانم به این عنوان برسم. البته در کنار موفقیت نایمخن و صعود به لیگ برتر.»
کد مطلب: 43223
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *