۰
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۵
سازمان نظام وظيفه از مجازات فوتباليست هاي خاطي خبر داد

احتمال محروميت دوساله بازيکنان سرباز

جانشين اداره منابع انساني ستاد کل نيروهاي مسلح از احتمال محروميت بازيکناني که کارت پايان خدمت شان مشکل دارد، از حضور در ميادين در طول مدت سربازي شان خبر داد.
احتمال محروميت دوساله بازيکنان سرباز
موسی کمالی با تایید این خبر به "ورزش سه" گفت: بازیکنانی که کارت پایان خدمت شان دارد احتمال دارد تا پایان دوران سربازی شان نتوانند در لیگ ایران فوتبال بازی کنند. ما این بازیکنان را در تیم های نظامی تقسیم کرده ایم ولی هنوز اجازه بازی به آنها نداده ایم. احتمال دارد آنها به خاطر تخلفی که کرده اند تا پایان دوران سربازی شان نتوانند فوتبال بازی کنند.

او ادامه داد: این بازیکنان تخلف کرده اند و باید جریمه شوند. این افراد از پول و شهرتشان استفاده کرده اند و قانون را دور زده اند. اگر ما با آنها برخورد نکنیم در بین مردم نسبت به نظام بی اعتمادی به وجود می آید. به همین دلیل هم حتما با بازیکنانی که مشکل سربازی دارند برخورد می کنیم.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ادعا می کند فدراسیون هنوز درخواستی برای بازی کردن بازیکنانی که کارت معافیت شان مشکل دارد نکرده است: ما از فدراسیون خواسته ایم که اگر می خواهند بازیکنانی که به دلیل مشکل سربازی کارت پایان خدمت شان باطل شده همچنان در تیم های نظامی بازی کنند، باید به ما نامه بزنند اما آنها هنوز این کار را نکرده اند. اگر نامه فدراسیون فوتبال به دست ما برسد، ما در سازمان نظام وظیفه آن را بررسی می کنیم و حالا یا درخواست آنها را قبول می کنیم و یا این مساله را رد می کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازی نکردن این بازیکنان در طول دوران سربازی شان آینده حرفه ای آنها را به خطر نمی اندازد هم گفت: آینده فوتبال ایران خراب می شود که بشود. آن زمانی که آنها داشتند قانون را دور می زدند باید فکر این جا را می کردند. باید با بازیکنان هم مثل افراد عادی برخورد شود.

کمالی ادعا می کند بازیکنان که کارت معافیت جعلی دارند ، اگر اجازه بازی پیدا کنند تا پایان دوران خدمت شان فقط حقوق سربازی می گیرند: مطمئن باشید اجازه نمی دهیم بازیکنانی که کارت پایان خدمت شان مشکل دارد پولی از تیم های نظامی دریافت کنند. شک نکنید این اتفاق نخواهد افتاد. پول باشگاههای نظامی که بیت المال است و شما شک نکنید به بازیکنان سرباز پرداخت نخواهد شد. حتی مدیران باشگاهها هم نمی تواند از پول شخصی شان به آنها مبلغی پرداخت کنند. در سال های پیش این قانون اجرا نمی شد اما حالا امکان ندارد کسی به جز حقوق مشخص سربازی اش پول دیگری بگیرد.
کد مطلب: 42895
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *