; ?>; ?> نيلسون: گل پديده ناجوانمردانه بود - مردم سالاری آنلاين
۰
سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۸
تماشاگران حق دارند ناراحت باشند

نيلسون: گل پديده ناجوانمردانه بود

پرسپوليس در پنجمين بازيش در ليگ برتر هنوز نتوانسته به انسجام لازم دست پيدا کند و نيلسون کوره‌آ گلر اين تيم اميدوار است هر چه زودتر به انسجام فصل گذشته‌شان دست پيدا کنند.
نيلسون: گل پديده ناجوانمردانه بود
نيلسون  درباره بازي روز گذشته تيمش و گلي که دريافت کرد حرف زد.

همه ديدند که گل پدیده آفسايد و ناجوانمردانه بود

بازي خوبي بود. در نيمه اول فاصله زيادي با خودمان داشتيم اما در نيمه دوم توانستيم کاملا کنترل بازي را به دست بياوريم. گلي که خورديم خيلي بد بود. بدي گل به خاطر ناجوانمردانه بودن آن بود. همه ديدند که گل در موقعيت آفسايد به دست آمد. همه ديدند، درست است؟ اما داور آن را نديد. اين فشار زيادي روي ما آورد. با انگيزه برد به زمين آمده بوديم و اين گل باعث شد تمرکزمان را از دست بدهيم. خيلي زود و با صحبت‌هاي دايي توانستيم در نيمه دوم بازي را کنترل کنيم.

تماشاگران حق دارند از دست‌مان ناراحت باشند

اين کاملا طبيعي است که تماشاگران از دست‌مان ناراحت باشند و من انتظار برخورد بدتري را از آنها داشتم. اما آنها بايد در جريان بازي صبورتر باشند. ما فرصت زيادي را براي جبران داشتيم و ميتوانستيم روي حمايت آنها حساب کنيم. هميشه هم همينطور بوده و حمايت آنها باعث شده به جلو برويم. هم من، هم تمام بازيکنان و کادرفني و تماشاگران به پرسپوليس اميد داريم. بايد روز به روز بهتر شويم و قهرماني دور از دسترس نيست.

از شرايطم در ايران کاملا راضي‌ام

بازيکنان زيادي از ترکيب اصلي‌مان خارج شده‌اند و بايد هرچه زودتر به هماهنگي برسيم. اين شرايط باعث مي‌شود همان چيزي را مشاهده کنيد که در چند بازي قبلي ديده‌ايد. اما ما از همين هفته و مقابل صبا استارت مي‌زنيم. فرصت زيادي باقي مانده و اين بازي بايد با برد پرسپوليس به پايان برسد. از شرايط خودم در ايران خيلي راضيم. منزلم در بهترين جا قرار گرفته و اين باعث شده تا از نظر تمرکز به شرايط خوبي دست پيدا کنم. سومين فصل حضورم در ايران را پشت سر مي‌گذارم همه از علاقه‌ام به ايران و مردمش باخبر هستند. اميدوارم اين فصل را به خوبي پايان برسانيم و هواداران کاملا راضي باشند.

زود است درباره قهرمان حرف بزنیم

الان زود است درباره قهرمانی حرف بزنیم. درباره شانس قهرمانی تیم های دیگر هم حرفی ندارم، من پرسپولیسی هستم و دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود و ما از همین بازی برای پیروز شدن میجنگیم.

کد مطلب: 40768
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *