; ?>; ?> با آمدن اومانيا وضعيت ما بهتر مي‌ شود - مردم سالاری آنلاين
۰
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۶

با آمدن اومانيا وضعيت ما بهتر مي‌ شود

نيلسون کوريا دروازه‌بان‌ برزيلي پرسپوليس بسيار اميدوار است تا باشگاه در هفته پيش رو وعده هايش را براي پرداخت حق و حقوق او عملي کند.
با آمدن اومانيا وضعيت ما بهتر مي‌ شود
نیلسون  ابتدا در مورد شرایط دیدار با ملوان و شکست سرخپوشان در انزلی بیان کرد: به هر حال مسابقات تازه شروع شده و پرسپولیس با توجه به تغییرات زیادی که در ترکیب اصلی اش داشته به زمان نیاز دارد. من فکر می‌ کنم بعد از ۶،۵ بتوانیم قضاوت بهتری درباره عملکرد پرسپولیس داشته باشیم.

از نیلسون درباره ضعف های پرسپولیس در این بازی می‌ پرسم که می‌ گوید: وقتی می‌ بریم همه می‌ بریم و وقتی شکست می‌ خوریم همه بازنده ایم. به هر حال ما تغییرات زیادی داشته ایم، در همین خط دفاعی تغییراتمان زیاد بود، جدایی حسینی و پولادی باعث شد تا در همین خط دفاعی ۴ نفره ما ۲ تغییر ایجاد شود که قطعا نفرات جانشین برای هماهنگی نیاز به زمان دارند. من به شخصه بسیار امیدوارم با اضافه شدن اومانیا شرایط دفاع تیمی ما بهتر شود. به هر حال اول فصل است و همانطور که گفتم باخت پیش می‌ آید. اما با اضافه شده اومانیا و تلاش هایی که باشگاه برای بازگرداندن پیام صادقیان می‌ کند خیلی امیدوارم شرایط بهتر شود.

نیلسون درباره مطالباتش از باشگاه پرسپولیس و آیا با رحیمی جلسه ای داشته یا نه گفت: پنجشنبه و جمعه بود و نتوانستیم در این روزهای تعطیل با آقای رحیمی دیدار کنم. اما امیدوارم به وعده هایی که دادند در این هفته عمل کنند. به هر حال حرفی زده اند و قراردادی بسته اند که باید پایش بیاستند. از این رو من منتظر انجام تعهدات باشگاه هستم. به هر حال باشگاه پرسپولیس یک باشگاه حرفه ای است و قول داده که مطالبات من و بقیه بچه ها را در موعد مشخص پرداخت کند، از این رو امیدوارم آقای رحیمی و باشگاه در هفته جاری براساس قراردادشان عمل کرد و مطالبات من و بقیه بچه ها را پر داخت کنند.
کد مطلب: 40677
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *