۰
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۸

ابوالحسن داوودی رییس شورای صنفی نمایش شد

هيأت رئيسه شورای صنفی اكران93 در جلسه صبح دوشنبه 12 اسفند كه با حضور محمد احسانی معاون آثار و فعاليت های سينمايی برگزار شد، انتخاب شدند.
ابوالحسن داوودی رییس شورای صنفی نمایش شد
محمد احسانی در آغاز این جلسه با تاكید بر ایجاد وفاق و همدلی از سوی همه جامعه سینمایی گفت: بر همه ما واجب است كه منفعت و مصلحت كلی سینما را در نظر بگیریم و منافع كلی سینما را بر منافع صنفی ارجح بدانیم.

وی در ادامه تأكید كرد: سازمان سینمایی ضمن احترام به همه صنوف و سلایق موجود در سینما از تصمیمات شورای صنفی اكران حمایت خواهد كرد.

انتخاب اعضای هیات رییسه شورای صنفی اكران ۹۳ در دستور كار جلسه قرار داشت كه اعضا به اتفاق آرا ابوالحسن داوودی را به عنوان رییس شورای صنفی اكران ۹۳ برگزیدند. همچنین مجید قاری زاده و غلامرضا فرجی نیز به عنوان نایب رییس و سخنگوی رسمی شورای صنفی اكران ۹۳ انتخاب شدند.

در این جلسه در خصوص اكران تنها فیلم باقی مانده در جدول اكران نوروزی در گروه سینمایی فرهنگ و شناور شدن قیمت بلیت سینماها در سال ۹۳ نیز تصمیماتی اتخاذ شد كه اطلاع رسانی توسط سخنگوی رسمی شورا انجام خواهد گرفت.

در جلسه امروز محمد رضا فرجی، ابوالحسن داوودی، مجید قاری زاده، محمد قاصد اشرفی، غلامرضا فرجی، و محمد رضا صابری شركت داشتند.
کد مطلب: 37674
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *