۱۷
۶
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۷
ورود هاشمی به عرصه انتخابات، شکاف در ستادهای انتخاباتی اصولگرایان

ستادهای قالیباف در آستانه فروپاشی

ستادهای قالیباف در آستانه فروپاشی
ستادهای انتخاباتی محمد باقر قالیباف در آستانه فروپاشی قرار گرفته اند.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، محمد باقر قالیباف که از هشت سال پیش و پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری نهم، سودای ریاست جمهوری در سر دارد، طی سالهای گذشته تلاشهای فراوانی را برای تبلیغات غیر رسمی خود انجام داده و ستادهای انتخاباتی او به طور غیر رسمی طی چهار سال گذشته و بویژه در دوسال اخیر فعال بوده اند تا زمینه کاندیداتوری قالیباف و حضور قدرتمند وی در انتخابات ریاست جمهوری را فراهم سازند. اما تحولات روز آخر ثبت نام کاندیداها برای انتخابات ریاست جمهوری، معادلات انتخاباتی را به ضرر قالیباف تغییر داد؛ بطوریکه بخشی از بدنه فعال در ستادهای انتخاباتی قالیباف، به سمت هاشمی رفسنجانی تغییر جهت داده و با توجه به شانس بالای هاشمی در انتخابات آتی و کاهش شدید شانس قالیباف در انتخابات، از هاشمی حمایت می کنند. از سوی دیگر طرح گمانه هایی مبنی بر اینکه احتمال دارد اصولگرایان برای مقابله با هاشمی با یک کاندیدا وارد عرصه انتخابات شوند، حمایت حامیان قالیباف از او را به شدت کاهش داده چرا که به نظر می رسد شانس سعید جلیلی برای جلب بدنه اصولگرایان بیشتر باشد و به همین دلیل فضای ناامیدی بر ستادهای قالیباف سایه انداخته است. یک منبع آگاه نزدیک به ستادهای قالیباف با تایید این خبر به "فریادگر" گفت : ورود هاشمی رفسنجانی معادلات را بر هم زده و همین امر موجب شده بدنه بخشی از ستادهای انتخاباتی کاندیداهایی که میانه روتر از سایر اصولگرایان هستند دچار ریزش شوند و این ریزش در ستاد آقای قالیباف بیشتر بوده است.
کد مطلب: 29961
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


رضا
قالیباف دیگه هیچ شانسی نداره،به نفع اصولگراهاس اگه بره کنار.هرچند که موندنش رای اونهارو میشکنه و واسه اصلاح طلبان بهتره.در هر دو صورت قالیباف شکست میخوره
ramin
ستادهای قالیباف هیچوقت فرو نمیپاشن
با اقتدار و قدرت دارن جلو میرن
و بدون شک رییس جمهور آینده دکتر قالیباف هستن :)
حسینی
از زمان ثبت نام هاشمی اتفاقا طی پیغامی از طرف دکتر قالیباف ستادها مصمم تر از قبل فعال شده اند.و ما طرفداران ایشان از اینکه هاشمی آمد خوشحالیم چون رقابت با ایشان حال بیشتری دارد.
عارف
بدون شک قالیباف رئیس جمهور ایران خواهد شد
این شایعات و جو روانی که درست میکنید هیچ وقت کارساز نخواهد بود !!!!!

فقط قالیباف ف ف ف ف ف ف ف ف ف
حامی قالیباف
حتی در صورت حضور هاشمی هم آقای قالیباف رئیس جمهور یازدهمه.
تخریب بسه یه کم هم به اخلاقیات توجه کن فریاد گر
جاوید
خوشم میاد وقتی کم میارید شروع به تخریب میکنید
چرا شایعه درست میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا ای کاش میتونستید تو جو سالم تبلیغات کنید
ایران آباد...
United States
زنده باد قالیباف
قالیباف تنها کسی هست که توی رزومه کاریش هیچ نقطه منفی نداره
به جز سازندگی و اصلاح نابسامانی ها هدف دیگه ای نداره
آرش
آره واقعاً ، هیچ نقطه منفی نداره ، فقط من نمیدونم ایشون این همه پول رو برای تبلیغات از کجا میآره !؟؟ سال 84 که حدود 4 میلیارد خرج کرده بود و تو این 2 ، 3 سال با اون همه سایت و روزنامه که خریده و راه انداخته و اون همه تبلیغات تو شهرستانها و استانها که دیگه خیلی ها آمارشو دارن ، فکر کنم تا همین الان بالای 50 میلیارد خرج کرده ، اینها البته نکته منفی به نظر دوست عزیزمون نیست ، چرا که پول بیت المال و این خرجهای وحشتناک دیگه عادی شده انگار !!!!
مهدی
اگر دوست دارید ازچهره واقعی قالیباف بیشتر بدونید کافیه که یکی ازاقوام شما کارمند قدیمی شهرداری یا یک پیمانکار باسابقه خدمات شهری ویا یکی از دبیرهای سالم شورایاری محلات باشه واز اون بخواهید خداوکیلی در موردجناب دکتر هرچی توی این سالها دیده واتفاق افتاده رابراتون بگه .این تخریب یا تائید نیست قضاوت باخودتان
عماد
آدم عاقل از سوراخ شهرداری دو بار گزیده نمیشود. همون احمدی نژاد برای هفت پشتمون کافیه
جاوید
اقا خداییش چرا تخریب میکنید؟
وقتی کم میارید بهتره تلاش کنید
یه نفر صلاحیت داره واسه ریاست جمهوری اونم
فقط دکتر قالیباف
همین حرف شما که فقط قالیباف صلاحیت داره برای ریاست جمهوری ، تخریب بقیه کاندیداها نیست /؟ یعنی بقیه صلاحیت ندارن ، فقط قالیباف داره ؟ ...
شاهین جمالی
چی میگی آقایی که هی میگی تخریب ، تخریب !؟ این یه مطلب تحلیلی هست درباره وضعیت الان ستاد قالیباف ، کلاً توهم زدی ها .. دوست داری تخریبتون کنن ، یه کم مطرح بشین !
کوروش
United States
قالیباف خوب . قبول .اما در حد و اندازه ی اصلاح طلبان و هاشمی نیست.(از لحاظ سیاسی و قدرت مدیریت)اصلاح طلبان ثابت کردند که قدرت مدیریت برتر در کشور هستند.
حسام
من هم که یک فرهنگی هستم با این نظر که اول آقای هاشمی بعد آقای قالیباف گزینه های مناسبی هستند و ملت خودش باید دلش به حال خودش بسوزد و با این انتخاب خود را از این اوضاع واحوال نجات دهد
اصلاح طلب
اصلاح طلبان در حوزه نظر خوب اند، ولی الآن کشور به کسی نیاز دارد که با اراده و اقتدار قوی و البته با برنامه، مشکلات را حل کند. قالیباف چنین کسی است. او بر اساس برنامه، حل شدن مشکلات را ضمانت می کند. من، طالب چنین اصلاحی هستم، اما در میان اصلاح طلبان، کسی را که برای حل مشکلات، از همین الآن برنامه داشته باشد، نمی بینم. قالیباف ثابت کرده که مسائل را حل می کند.
این نقد بگیر و دست از آن نسیه بشوی
کاواز دهل شنیدن از دور خوش است.
کوروش
United States
مهم فکر و نیت است.قالیباف از همین الان شروع به سر دادن شعار های پوپولیستی و تندرو می ده.چطور می شود انتظار داشت این فرد وقتی شد رئیس جمهور اوضاع و فضای فرهنگی و هنری درست شود؟