۰
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۴

بهترین مدل تزریق فیلر لب چیست؟

پزشکان برای تزریق فیلر به صورت مدل ها و متدهای مختلفی را به کار می برند. که در ادامه به بررسی تک تک آنها می پردازیم.

تزریق فیلر لب یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای برجسته‌سازی و تغییر شکل لب‌ها است. اما با وجود تنوع زیاد مدل‌های تزریق ژل، انتخاب بهترین مدل برای هر فرد می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. در این مقاله، به بررسی انواع مدل‌های تزریق ژل لب و ویژگی‌های هر یک می‌پردازیم تا بتوانید بهترین تصمیم را برای زیبایی لب‌های خود بگیرید. به نظر شما بهترین مدل تزریق فیلر لب کدام است؟ اگر بخواهیم به این سوال پاسخ بدهیم نمی توانیم یک مدل خاص را نام ببریم؛ چون که مدل های مختلفی برای تزریق به لب وجود دارند. از طرفی به هر کسی متناسب با فرم صورتش یک مدل خاص بیشتر می آید. اگر به دنبال بهترین مدل تزریق فیلر لب هستید، به این مقاله توجه کنید.

بهترین مدل تزریق فیلر و ژل برای لب

بهترین مدل تزریق فیلر و ژل برای لب مدلی است که به فرم صورت شما بیاید.

  • برای این که بتوانید بهتر بهترین مدل تزریق فیلر یا ژل برای لب های خود را انتخاب کنید، اول از همه به یک متخصص مراجعه کنید تا بتواند متناسب با فرم صورتتان و چیزی که مد نظرتان است، به شما یک مدل خاص ارائه بدهد.
    برخی از پزشکان برای آن که مطمئن شوند مدل ژل لب مورد نظرتان به شما می آید یا خیر طرح آن را بر روی لب هایتان ترسیم می کنند.
    البته خود شما هم می توانید با مطالعه مدل تزریق فیلر و ژل لب و نقاطی که تزریق پر کننده به آن جا صورت می گیرد، بهترین مدل را برای خودتان انتخاب کنید.
    مدل تزریق فیلر لب طبیعی یکی از محبوب ترین و بهترین نوع تزریق است. در این روش با تزریق فیلر به لب ها، مشکلات ظاهری لب بالا و پایین مثل چین و چروک پوستی و عدم تقارن به طور کامل از بین خواهد رفت و سعی بر آن است که لب ها پس از تزریق حالت طبیعی خودشان را حفظ کرده باشند.

ژل لب طبیعی یا نچرال

امروزه مدل ژل لب طبیعی یا نچرال طرفداران زیادی بین زیباجویان پیدا کرده است. به طور کلی داشتن لب هایی زیبا و طبیعی، تأثیر زیادی بر روی زیبایی ظاهری افراد می گذارد. ولی بعضی از اشخاص تمایل زیادی به تزریق ژل یا فیلر به لب های خود ندارند؛ چون که نمی خواهند فرم طبیعی و نچرال لب هایشان از بین برود. ما به این افراد مدل تزریق فیلر و ژل لب طبیعی را پیشنهاد می دهیم.

مزایای مدل تزریق فیلر لب:

  • تزریق ژل لب نچرال یا طبیعی عوارض جانبی کمی دارد.
    ژل طبیعی برگشت پذیر است و در صورتی که پس از تزریق از شکل ظاهری لب هایتان راضی نیستید، پزشکتان می تواند آنزیمی (هیالورونیداز) را جهت حل کردن ژل لب برایتان تزریق کند.
    مهمترین مزیت ژل لب طبیعی فرم دهی به شکل کاملا نچرال به لب ها است که فرم طبیعی آن ها را حفظ می کند.

انواع مدل های تزریق ژل لب

انواع مدل های تزریق ژل لب متعدد و بسیار مختلف هستند. اکثر متقاضیان پرکننده لب با عکس بازیگران خارجی یا ایرانی در موبایل خود به پزشکان زیبایی در کلینیک پوست، مو و زیبایی مراجعه می کنند و می خواهند دقیقاً فرم لبی مشابه با این افراد داشته باشند. توجه داشته باشید که تصمیم گیری در مورد فرم لب ها باید بر اساس فرم فعلی لب و ظاهر صورت شما باشد ضمن اینکه سلیقه شخصی شما تا حد امکان در نظر گرفته خواهد شد. اما لب های افراد با یکدیگر متفاوت است، بنابراین نمی توان تصور دقیقی از شکل لب ها در همه افراد به دست آورد. برخی از مدل های مختلف پرکننده لب عبارتند از:

مدل لب روسی

در تکنیک تزریق مدل لب روسی که این روزها بسیار رایج است، تزریق فیلر از داخل به بیرون و لبه لب ها انجام می شود و به صورت عمودی باعث لیفت لب خواهد شد. این روش برای افرادی که لب های نازک و کوچکی دارند نتایج بسیار خوبی را به همراه خواهد داشت.

مدل لب فانتزی

در مدل لب فانتزی مقدار بیشتری فیلر در لب پایین تزریق می شود تا حجم لب پایین بیشتر از لب بالا باشد و لب ها حالت عروسکی یا باربی پیدا کنند. خانم هایی که به لب های پهن با حجم و برجستگی زیاد علاقه دارند بهتر است تزریق فیلر لب مدل فانتزی را انتخاب کنند.

مدل لب طبیعی یا کلاسیک

مدل لب طبیعی یا کلاسیک برای آن دسته از افرادی که پس از تزریق می خواهند لب های طبیعی تری داشته باشند در صورت امکان افزایش حجم به صورت نامحسوس و کاملا طبیعی انجام می شود و فقط فرم زیباتر و برجسته تر به لب ها داده می شود.

مدل ژل لب قلبی

تزریق پرکننده لب قلب برای افرادی که صورت بیضی دارند مناسب است. در این روش بین قسمت بالایی لب بالا فضایی ایجاد می شود و لب ها به اصطلاح ظاهری قلبی شکل پیدا می کنند.

پرکننده لب مدل هالیوودی

پرکننده لب مدل هالیوودی شبیه به لب های بازیگران هالیوود است. در این مدل لب پایین نسبت به لب بالا حجیم تر است و محبوبیت و جذابیت  صورت را افزایش می دهد. اگر جزو افرادی هستید که صورت گرد و کوچکی دارید بهتر است از مدل لب هالیوودی استفاده نکنید.

فیلر لب مدل اردک

برای تزریق پرکننده لب مدل اردک فقط از برخی برندهای خاص استفاده می شود تا برآمدگی لب غیر طبیعی تر از حد معمول نباشد. ناگفته نماند که در این مدل لب بالا بسیار بزرگتر از لب پایین است. در این مدل از تزریق فیلر لب ابتدا فیلر به مرکز بافت لب تزریق می شود و سپس نواحی اطراف آن ترمیم خواهند شد.  

تزریق فیلر لب مدل سه دکمه ای

این مدل از تزریق فیلر لب مدل سه دکمه به منظور برجسته سازی سه نقطه مهم لب یعنی قسمت وسط لب بالا و قسمت چپ و راست لب پایین انجام می شود و حالتی خاص و زیبا به لب ها می دهد.

مراقبت ها و اقدامات بعد از تزریق فیلر و ژل به لب

توجه به اقدامات بعد از تزریق فیلر و ژل به لب بسیار مهم است. لب های شما ممکن است پس از تزریق فیلر و ژل لب متورم، حساس و کبود شوند. تورم معمولاً بعد از 24 تا 48 ساعت از بین می رود، اما ممکن است تا یک هفته طول بکشد. ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما نیز حدود دو هفته پس از عمل برای نظارت لب هایتان، قرار ملاقات بعدی را تعیین می کند. آن ها ممکن است عکس دیگری برای پرونده پزشکی شما بگیرند تا بتوانید ببینید که لب هایتان قبل از عمل و بعد از بهبودی چه شکلی بوده است. پس از تزریق ژل حتما مراقبت های زیر را انجام بدهید.

  1. برای کاهش التهاب، درد و تورم از کیسه یخ تا 10 دقیقه استفاده کنید.
    حداقل به مدت 24 ساعت از استفاده از رژ لب، بالم لب یا هر محصول دیگری روی لب خودداری کنید.
    از دست زدن یا به هم زدن لب های خود، از جمله بوسیدن و جرعه جرعه کشیدن نوشیدنی از نی خودداری کنید.
    مراقب مسواک زدن دندان های خود باشید.
    آب فراوان بنوشید.
    حداقل به مدت 24 ساعت از ورزش خودداری کنید.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مدل های تزریق فیلر لب می توانید با مراجعه به سایت drkhademi.net و یا با شماره ۵۸۶۴ ۲۲۱۷ ۰۲۱ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کد مطلب: 224885
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *