۰
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۱

فرمان وزیر کشور به استانداران

اسکندر مومنی، وزیر کشور با اشاره به وفاق خوب ایجاد شده در سطح ملی، گفت: اولین انتظار مردم از مسئولان این است که با زبان احترام و ادب با آنها سخن گفته شود و ارتباط مستمر با آنها وجود داشته باشد.
فرمان وزیر کشور به استانداران

 اسکندر مومنی وزیر کشور گفت: استانداران، ایجاد همدلی و وفاق در میان آحاد مختلف جامعه در استان ها را با جدیت دنبال کنند.

بنا بر روایت ایرنا، وی که در آیین تکریم و معارفه استاندار فارس در شیراز سخنرانی می کرد، افزود: همکاری، توسعه و ایجاد هم افزایی بین تمام دستگاه های اجرایی برای توسعه باید توسط استانداران انجام شود و بر همین اساس، استانداری موفق خواهد بود که بتواند تمامی دستگاه ها را در مسیر توسعه در کنار هم قرار دهد.

مومنی ادامه داد: البته در این میان ارتباط مستمر با مردم و مردم محوری نکته مهمی است که باید مدنظر استانداران سراسر کشور باشد.

وی، با اشاره به فرایندهای انتخاب استانداران اظهار کرد: در این زمینه بیشترین وقت خودم را برای تعیین استاندار فارس قرار دادم چرا که این استان ظرفیت های بالقوه بسیار عظیمی دارد که باید تبدیل به بالفعل شود.

وزیر کشور گفت: بررسی تمام گزینه ها منتهی به انتخاب آقای امیری به عنوان فردی آشنا هم به زیست بوم منطقه و هم دارای سوابق مدیریتی و اجرایی در سطح ملی شد.

مومنی افزود: استاندار جدید فارس دارای سابقه فعالیت در قوا و مجموعه های مختلف است و خوشبختانه پس از معرفی شاهد استقبال خوبی از وی بودیم شد و پس از معرفی به رییس جمهور با موافقت ایشان نیز همراه شد.

وزیر کشور افزود: نباید اجازه دهیم که عمر و وقت مردم در پیچ و خم های اداری هدر رود و یکی از شاخص های ارزیابی مدیران نیز همین است.

کد مطلب: 224699
برچسب ها: وزیر کشور
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *