۰
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۵

اگر اسرائیل بخواهد غلط دیگری کند قطعا با پاسخ کوبنده تری مواجه خواهد شد

جوکار گفت: بنابراین جمهوری اسلامی ایران همواره اخلاق را در جنگ رعایت کرده است اما رژیم صهیونیستی اگر بخواهد غلط دیگری کند و دست به جنایت جدیدی بزند قطعا با پاسخ کوبنده تری از سوی جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.
اگر اسرائیل بخواهد غلط دیگری کند قطعا با پاسخ کوبنده تری مواجه خواهد شد

محمدصالح جوکار درباره عملیات وعده صادق ۲ و تهدیدات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: عملیات وعده صادق ۲ بعد از برنامه ریزی ها و ارزیابی اهداف دشمن انجام گرفت. این عملیات خواسته مردم ایران و منطقه بود و رهبر معظم انقلاب نیز به دلیل جنایات رژیم صهیونیستی و نقض حاکمیت کشور خواستار پاسخی محکم به اسرائیل بودند.

وی افزود: قطعا اقدام اسرائیل در به شهادت رساندن مهمان رسمی کشورمان که برای حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهورمان آمده بود، نقض قوانین بین المللی بود و مطابق همین قوانین، حق مشروع پاسخ متقابل برای کشورمان وجود داشت.

حملات رژیم صهیونیستی به بیروت برق بخش شرقی فرودگاه بیروت را قطع کرد.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی تنها بخش کوچکی از قدرت دفاعی و نظامی ایران اسلامی بود. به فضل الهی تا ۹۰ درصد از اهداف کشورمان نیز در این حمله محقق شد. نکته قابل توجه در این حمله این موضوع بود که جمهوری اسلامی ایران در حمله موشکی به اسرائیل، مردم را مورد هدف قرار نداد بلکه پایگاه های نظامی و مکان هایی که از آنجا به کشورهای منطقه حمله می‌شد، مورد حمله موشکی ایران قرار گرفت.

جوکار در پایان گفت: بنابراین جمهوری اسلامی ایران همواره اخلاق را در جنگ رعایت کرده است اما رژیم صهیونیستی اگر بخواهد غلط دیگری کند و دست به جنایت جدیدی بزند قطعا با پاسخ کوبنده تری از سوی جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

کد مطلب: 224277
برچسب ها: اسرائیل
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *