۰
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۵

مزایای درب و پنجره متحرک برقی

پنجره گیوتینی یا پنجره متحرک برقی، درب اسلایدینگ یا درب اتوماتیک کشویی و زیپ پرده برقی یا پرده شارژی سه مورد از پرطرف‌دارترین و باکیفیت‌ترین سیستم‌های الکترونیکی مدرن هستند که در ساختمان‌های مختلف می‌شه ازشان استفاده کرد.
مزایای درب و پنجره متحرک برقی

باز و بسته‌ شدن این محصولات با کمک مکانیزم برقی و از طریق کنترل از راه دور انجام می‌شه. این محصولات مدرن و پیشرفته براساس استانداردهای بین‌المللی و با جدیدترین فناوری‌های روز دنیا تولید و به بازار عرضه می‌شن.‌ برای آشنایی بیشتر با انواع پرده، درب و پنجره متحرک برقی و مزایای هریک از اون‌ها لطفا تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

دلیل استفاده از پنجره متحرک برقی در کنار زیپ پرده برقی چیه؟

از وقتی نمای ساختمان‌های مختلف اعم از دفاتر کاری، خانه‌های مسکونی، فروشگاه‌های بزرگ و ساختمان‌های تجاری تغییر کردند و به سمت مدرنیته‌شدن پیش رفتند، پنجره‌ها و پرده‌هاشان هم تغییرات چشمگیری داشتند. پنجره‌های متحرک برقی که بهشان پنجره گیوتینی هم گفته می‌شه، جایگزین پنجره‌های قدیمی شدند و به‌جای نصب پرده‌های قدیمی روی اون‌ها از پرده‌های برقی استفاده می‌شه.

پنجره برقی یک پنجره بزرگ شیشه‌ای است که با سیستم برق کار می‌کند و نصب اون نقش زیادی در زیباترشدن نمای ساختمان دارد. این پنجره‌ها هم حداکثر فضای موجود در نما را پوشش می‌دن و هم باعث می‌شن که داخل ساختمان روشن‌تر بشه.

در دو طرف پنجره‌های برقی ریل‌های عمودی وجود دارند که باعث می‌شن پنجره به حالت گیوتینی یعنی از بالا به پایین و از پایین به بالا حرکت‌ کند. برای باز و بسته‌ کردن پنجره‌های گیوتینی فقط کافی است دکمه روی ریموت کنترل اون‌ها را فشار بدین. این پنجره‌ها چون قابلیت این را دارند که به‌صورت کامل باز بشن، تهویه خوبی را برای محیط فراهم می‌کنند و از طرفی به افزایش امنیت ساختمان هم کمک زیادی می‌کنند.

برای کنترل نور ورودی از طریق پنجره‌های گیوتینی می‌شه از زیپ پرده برقی استفاده کرد. این نوع پرده کاربرد بسیار راحتی داره و با استفاده از ریموت کنترل از راه دور باز و بسته می‌شه. ابعاد پنجره‌های برقی معمولا از پنجره‌های معمولی بزرگ‌تر است؛ برای همین اگر بخواهید روی اون‌ها پرده معمولی که با دست کشیده می‌شن، نصب کنید، کارتان خیلی سخت می‌شه. پرده‌های برقی به زیباترشدن دکوراسیون داخلی هم خیلی کمک می‌کنند.

استفاده هم‌زمان از این دو محصول مدرن یعنی پرده و پنجره برقی، نمای ساختمان و همچنین دکوراسیون داخلی اون را به‌شدت تغییر می‌ده. برای همین توصیه می‌کنیم که هم‌زمان با خرید پنجره متحرک برقی، برای خرید زیپ پرده برقی هم اقدام کنید.

 

نصب پنجره متحرک برقی چه مزایایی داره؟‌

با نصب پنجره‌ متحرک برقی در ساختمان‌های مختلف می‌شه از مزایای زیر بهره‌مند شد:

افزایش روشنایی محیط داخلی

بزرگ‌تر نشان‌دادن محیط داخلی

ایجاد دید پانورامای منحصربه‌فرد

جلوگیری از هدررفتن انرژی

داشتن قابلیت عایق صوتی و حرارتی

افزایش امنیت ساختمان و جلوگیری از ورود سارقان

داشتن قابلیت هوشمندسازی پنجره به سنسور باد و باران

قابلیت کنترل از راه دور

تنوع در حالت بازشوندگی

زیبایی و مقاومت بالا

باز و بسته‌ کردن آسان با فشار دکمه

فراهم‌کردن امکان تهویه خوب

پرده برقی هم درست مثل پنجره متحرک برقی مزایای مختلفی دارد. به همین خاطر اخیرا به یکی از پرفروش‌ترین محصولات بازار تبدیل شده. از مهم‌ترین مزایای انواع مختلف پرده‌های برقی کناررو و بالارو شامل پرده‌ شید برقی، پرده زبرا برقی و... می‌تونیم به مواردی مثل امکان باز و بسته‌ کردن با کنترل از راه دور، آسایش و راحتی، تنظیم نور ورودی به داخل ساختمان، کنترل دقیق نور، زیبایی و تنوع بالا، امکان هماهنگ‌کردن رنگ زیپ پرده برقی با رنگ سایر وسایل موجود در دکوراسیون داخلی، بازشدن زیپ پرده به‌صورت خودکار هنگام قطعی برق، امکان تنظیم خودکار نور و صرفه‌جویی در مصرف انرژی، ایجاد فضایی باز و دلباز،‌ امکان بهره‌مندی از نور طبیعی، زیبایی و ظرافت و طراحی مدرن و متنوع اشاره کنیم.

درب برقی چیه و چند نوع داره؟

درب برقی هم مثل پنجره و پرده برقی یک محصول مدرن است که در سال‌های اخیر طرف‌داران خیلی زیادی پیدا کرده. این محصول بیشتر در مکان‌های شلوغ و پرتردد مثل ساختمان‌های تجاری، اداری، پاساژها، فروشگاه‌ها، بانک‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و... نصب می‌شه تا رفت‌وآمد از طریق اون برای افراد راحت‌تر بشه. درب‌ برقی انواع مختلفی داره که عبارت‌اند از: درب برقی کرکره‌ای، درب اسلایدینگ یا کشویی، درب برقی تلسکوپی، درب برقی زاویه‌دار، درب برقی منحنی، درب برقی خروج اضطراری و درب برقی زیر سقفی.

از بین انواع مختلف درب برقی، درب اسلایدینگ کاربرد زیادی دارد. احتمالا بارها این نوع درب برقی را از نزدیک دیدید. درب‌های اسلایدینگ کشویی هم باتوجه‌به محلی که نصب می‌شن یا میزان بازشوندگی و کارکردشان انواع مختلفی دارند که شامل درب‌‌های اسلایدینگ چهار لت (دو لت ثابت و دو لت متحرک)، درب‌های اسلایدینگ دو لت متحرک، درب‌های اسلایدینگ یک لت ثابت و یک لت متحرک و درب‌های اسلایدینگ یک لت متحرک می‌شن.

 

با نصب درب برقی در ساختمان‌ها از چه مزایایی می‌شه بهره‌مند شد؟

درب برقی هم مثل محصولات مشابه خودش یعنی پرده برقی و پنجره برقی مزایای مختلفی دارد. همین مزایا باعث شدند که این سه محصول به‌ پرفروش‌ترین محصولات بازار در حوزه ساختمان‌سازی تبدیل بشن. از مهم‌ترین مزایای نصب انواع درب‌های برقی در ساختمان‌های اداری، تجاری، مسکونی، فرودگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، استخرها و... می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

افزایش ایمنی ساختمان‌های مختلف

راحت‌کردن رفت‌وآمد برای همه افراد به‌ویژه افراد معلول جسمی

امکان کنترل ورود و خروج افراد

قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته‌ شدن درب

کمک به صرفه‌جویی در مصرف انرژی

جلوگیری از ورود گردوغبار و آلودگی به محیط داخلی

استهلاک خیلی پایین

قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه

صرفه‌جویی در فضا

افزایش زیبایی ظاهری ساختمان

تامین نور با نصب درب برقی شیشه‌ای

ارتباط دیداری در محیط‌های اداری

امکان دید از بیرون برای فروشگاه‌ها

برای خرید درب برقی، پنجره برقی و پرده برقی بهتره به یکی از مراکز معتبر مراجعه کنید و نصب این محصولات را به افراد متخصص بسپارید. در مراکز معتبر محصولات برندهای مطرح به‌همراه گارانتی و خدمات پس از فروش و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این مراکز برای نصب هم افراد متخصص، حرفه‌ای و دوره‌دیده را به محل اعزام می‌کنند.

جمع‌بندی

در این مطلب راجع‌ به سه مورد از سیستم‌های الکترونیکی مدرن شامل پرده برقی، پنجره برقی و درب برقی صحبت کردیم و توضیح دادیم که استفاده از این محصولات چه مزایایی به‌همراه دارد. درادامه به این نکته اشاره کردیم که برای خرید این محصولات حتما سعی کنید که سراغ یک فروشگاه اینترنتی معتبر برید تا تجربه خوبی از خریدتان داشته باشید.

کد مطلب: 224104
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *