; ?>; ?> ضرر مالی سنگین به تولید کنندگان به خاطر قطعی برق/ پیگیر دریافت خسارت هستیم   - مردم سالاری آنلاين
۰
شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۹
بنی هاشمی خبر داد :  

ضرر مالی سنگین به تولید کنندگان به خاطر قطعی برق/ پیگیر دریافت خسارت هستیم  

رئیس مجمع مدیران ایران از پیگیری های حقوقی  برای دریافت خسارت و ارائه راهکار برای  جلوگیری از قطع برق واحدهای تولیدی خبر داد.  
ضرر مالی سنگین به تولید کنندگان به خاطر قطعی برق/ پیگیر دریافت خسارت هستیم  

به گزارش مردم سالاری آنلاین ،سید علیرضا بنی هاشمی رئیس مجمع مدیران ایران با بیان اینکه یکی از دغدغه های جدی  امروز مدیران کسب وکارهای مختلف  بحث قطعی برق مکرر واحدهای تولیدی است ؛ اظهار کرد : این روند علاوه بر واحد های تولیدی روی بازارهای هدف هم تاثیر گذاشته و باعث شده تا تعهد صنعتگران به صادرات کالا و تجارت بین و المللی ایران با سایر کشور ها با اختلال مواجه شود. 

بنی هاشمی افزود : بازدید های میدانی نشان می دهد میزان قطعی روزانه برق افزایش پیدا کرده و موجب بحران در مجموعه های تولیدی شده است. 

رئیس مجمع مدیران با اشاره به اولیت قرارگرفتن کارخانه ها در فهرست قطعی برق ، گفت : طبعات منفی خاموشی دستگاه ها و قطعی برق برای کارخانه ها و واحد های تولیدی بسیار بیشتر از واحد های مسکونی است و  قطع و وصل های مکرر برق ضرر های مالی سنگینی به خطوط تولیدی کارخانه ها  زده است. 


 

وی افزود : بحث حقوقی جبران خسارت کارخانه باید پیگیری شود و ما به دنبال احقاق حق مدیران هستیم. 

رئیس مجمع مدیران خاطرنشان کرد: همچنین ما در کنار درخواست جلوگیری از قطعی برق  از وزیر نیرو ، راهکارهایی هم برای کمک به تامین برق  داریم که کوتاه مدت و میان مدت است و می تواند این مشکل را به طور کامل بر طرف کند.

کد مطلب: 223420
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *