۰
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۵

دولت به موضوع ساماندهی وضعیت مربیان پیش دبستانی ترتیب اثر دهد

نماینده مردم نهاوند در مجلس در خصوص ساماندهی وضعیت مربیان پیش دبستانی ضمیمه دولت و گروه‌های مشابه که متنوع هستند، گفت: امروز جلسه‌ای برگزار می‌شود که امیدواریم در این خصوص ترتیب اثر داده شود تا مشکلات این عزیزان برطرف شود.
دولت به موضوع ساماندهی وضعیت مربیان پیش دبستانی ترتیب اثر دهد
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ علیرضا نثاری در جلسه علنی امروز(سه شنبه، ۲۷ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس بانک مرکزی گفت: تعطیلی شعبه بانک آینده در شهرستان نهاوند بدون هیچ گونه اطلاع قبلی انجام شده است و خواستار فعالیت دوباره این شعبه در شهرستان نهاوند شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: باقی مانده پول گندمکاران باید پرداخت شود و همچنین در خصوص تدبیر در خصوص ناترازی‌های برق به خصوص برای سال آینده از هم اکنون به وزیر نیرو نیز تذکر داد.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: پرداخت تسهیلات مسکن ملی با معضل روبرو است، همه هموطنان از موضوع اجرای قانون جهش تولید مسکن به ویژه در خصوص رهن و اجاره ناراحت هستند.

نثاری خطاب به وزیر آموزش و پرورش در خصوص ساماندهی وضعیت مربیان پیش دبستانی ضمیمه دولت و گروه‌های مشابه که متنوع هستند، گفت: امروز جلسه‌ای برگزار می‌شود که امیدواریم در این خصوص ترتیب اثر داده شود تا مشکلات این عزیزان برطرف شود.

کد مطلب: 223195
برچسب ها: پیش دبستانی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *