; ?>; ?> مردم سالاری آنلاين - دولت به موضوع ساماندهی وضعیت مربیان پیش دبستانی ترتیب اثر دهد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دولت به موضوع ساماندهی وضعیت مربیان پیش دبستانی ترتیب اثر دهد

27 شهريور 1403 ساعت 16:15

نماینده مردم نهاوند در مجلس در خصوص ساماندهی وضعیت مربیان پیش دبستانی ضمیمه دولت و گروه‌های مشابه که متنوع هستند، گفت: امروز جلسه‌ای برگزار می‌شود که امیدواریم در این خصوص ترتیب اثر داده شود تا مشکلات این عزیزان برطرف شود.


به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ علیرضا نثاری در جلسه علنی امروز(سه شنبه، ۲۷ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس بانک مرکزی گفت: تعطیلی شعبه بانک آینده در شهرستان نهاوند بدون هیچ گونه اطلاع قبلی انجام شده است و خواستار فعالیت دوباره این شعبه در شهرستان نهاوند شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: باقی مانده پول گندمکاران باید پرداخت شود و همچنین در خصوص تدبیر در خصوص ناترازی‌های برق به خصوص برای سال آینده از هم اکنون به وزیر نیرو نیز تذکر داد.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: پرداخت تسهیلات مسکن ملی با معضل روبرو است، همه هموطنان از موضوع اجرای قانون جهش تولید مسکن به ویژه در خصوص رهن و اجاره ناراحت هستند.

نثاری خطاب به وزیر آموزش و پرورش در خصوص ساماندهی وضعیت مربیان پیش دبستانی ضمیمه دولت و گروه‌های مشابه که متنوع هستند، گفت: امروز جلسه‌ای برگزار می‌شود که امیدواریم در این خصوص ترتیب اثر داده شود تا مشکلات این عزیزان برطرف شود.


کد مطلب: 223195

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/223195/دولت-موضوع-ساماندهی-وضعیت-مربیان-پیش-دبستانی-ترتیب-اثر-دهد

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir