۰
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۰

غرش یوزها در بازی اول جام جهانی/ ونزوئلا حریف ما نبود

یوزپلنگ‌های ایرانی مقابل ونزوئلا در نخستین بازی جام‌جهانی ۲۰۲۴ فوتسال در ازبکستان مقتدرانه پیروز شدند.
غرش یوزها در بازی اول جام جهانی/ ونزوئلا حریف ما نبود
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار دور مقدماتی جام جهانی با نمایشی درخشان موفق شد با نتیجه 7-1 از سد حریف بگذرد تا استارتی فوق العاده در بخارا داشته باشد.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی در این دیدار، سعید مومنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، حسین طیبی و سالار آقاپور را برای مصاف با ونزوئلا به زمین فرستاد.

در حالیکه کمک داور ویدیویی گل سعید احمدعباسی را مردود اعلام کرد، این سالار آقاپور بود که بعد از یک کار تیمی عالی روی پاس دقیق مسلم اولادقباد با یک ضربه هوشمندانه گل اول ایران در جام جهانی 2024 را به ثمر رساند.

بعد از این گل بازیکنان ایران با تسلط بیشتری بازی را ادامه دادند و روی مداخله بهروز عظیمی، بازیکن گلزن تیم ملی مهدی کریمی از راه رسید و با یک بغل پای دقیق گل دوم را درون دروازه ونزوئلا کاشت.

کریمی یه دقیقه بعد با یک توپ‌ربایی و شلیک مهارنشدنی پای راست گل سوم ایران را ثمر رساند اما میلتون فرانسیا بازیکن شماره 13 ونزوئلا با شوتی کم‌جان موفق به گلزنی شد. این گل را بهروز عظیمی بازیکن جوان تیم ملی فوتسال با یک شلیک پای چپ از زاویه بسته جبران کرد تا نیمه اول با حساب 4-1 به سود شاگردان شمسایی تمام شود.

نیمه دوم هم با گل برای ایران آغاز شد. سالار آقاپور که روز خوبی را سپری کرد با نفوذ از راست و شلیک زمینی دومین گل خود و پنجمین گل ایران را به ثمر رساند و چند دقیقه بعد نوبت به جوانترین بازیکن تیم ملی ایران امیرحسین داودی رسید تا با دریبلی موفق و شلیکی دقیق سقف دروازه ونزوئلا را فرو بریزد.

بعد از گل، ونزوئلا رو به بازی پاورپلی آورد اما این بهروز عظیمی بود که با یک شلیک پای چپ تمام عیار گل هفتم ایران را به ثمر رساند.

ایران روز پنجشنبه در دومین دیدار خود روز پنجشنبه ساعت 16 به وقت تهران به مصاف گواتمالا می‌رود.

کد مطلب: 223154
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *