۰
شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۰

رونمایی از مقصد غیرمنتظره گیتاریست استقلالی‌ها

امیرارسلان مطهری با مدیران باشگاه ملوان به توافق رسید و در لیگ بیست‌وچهارم در جمع شاگردان مازیار زارع کارش را دنبال خواهد کرد.
رونمایی از مقصد غیرمنتظره گیتاریست استقلالی‌ها
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ بازار نقل‌وانتقالات تابستانه لیگ برتر فوتبال ایران به روزهای پایانی فعالیت خود نزدیک می‌شود و در این میان، همچنان چهره‌های شاخصی بدون تیم هستند و در سودای پیوستن به تیمی جدید کار خود را در بازار تابستانه پیش می‌برند. امیرارسلان مطهری از جمله بازیکنانی بود که خیلی زود به عنوان بازیکن آزاد وارد بازار نقل‌وانتقالات شد؛ چرا که او بعد از اتمام لیگ بیست‌وسوم، به شکل توافقی از تراکتور تبریز جدا شد و به همکاری با سرخ‌پوشان تبریزی پایان داد.

به گزارش فوتبال 360، مطهری که تجربه بازی در نفت تهران، پارس جنوبی جم، ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران را دارد، فصل گذشته امید اول گلزنی تیمِ جواد نکونام بود. امیرارسلان مطهری در هفته نخست توانست هم برای استقلال گل بزند و هم گل ساخت اما رفته‌رفته از تفکرات نکونام خارج شد و در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه هم به تراکتور تبریز پیوست که نتوانست در این تیم روزهای خوبی را پشت سر بگذارد و به عنوان بازیکن آزاد به دنبال انتخاب تیم جدیدش بود که به نظر می‌رسد این انتقال در حال نهایی‌شدن است.

مذاکرات نافرجام برای بازگشت به ذوب‌آهن

مهاجم باتجربه و 31 ساله فوتبال ایران که تجربه ثبت 45 گل در لیگ برتر را در کارنامه‌اش دارد، در روزهای گذشته با چند تیم مختلف وارد مذاکره شد. مطهری به‌واسطه تجربه حضور موفق‌اش در تیم ذوب‌آهن، پای میز مذاکره با مسئولان تیم اصفهانی نشست اما عدم توافق مالی طرفین باعث شد تا پروژه بازگشت امیرارسلان مطهری به جمع سفیدوسبزپوشان منتفی شود؛ آن‌هم در شرایطی‌که در حال حاضر چهره‌هایی مانند مجید علیاری و مرتضی تبریزی در کنار امید لطیفی در خط حمله ذوب‌آهن اصفهان حضور دارند.

امیرارسلان، یار جدید خط حمله قوی سپید؟

مطهری بعد از عدم توافق با ذوبی‌ها، مذاکرات خود با مدیران باشگاه ملوان بندرانزلی را پیش برد. ملوانی‌ها که روز گذشته قائم اسلامی‌خواه را به صورت قرضی از گل‌گهر به خدمت گرفتند، توانستند مذاکرات مثبتی با امیرارسلان مطهری داشته باشند و طبق آخرین خبرها، طرفین برای همکاری یک‌ساله توافق کرده‌اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، خبر انتقال امیرارسلان مطهری به ملوان طی ساعات آینده رسماً اعلام خواهد شد تا مطهری در نقش سیزدهمین خرید تابستانی ملوان کارش را در جمع بازیکنان این تیم شمالی آغاز کند.

تلفیقی از جوانی و تجربه در خط آتش ملوان

امیرارسلان مطهری در شرایطی در آستانه امضای قرارداد با ملوان بندرانزلی است که چهره‌هایی مانند محمد عمری و رضا غندی‌پور، امیدهای اصلی گلزنی در خط حمله ملوان محسوب می‌شوند؛ هر چند که بازیکنانی نظیر رضا جعفری و سهیل فداکار هم در دسترس مازیار زارع هستند و حالا پیوستن امیرارسلان مطهری به جمع بازیکنان ملوان می‌تواند ترکیب خط آتش ملوان را جذاب‌تر کند. اتفاق ویژه دیگر این‌که بعد از سامان تورانیان، امید نورافکن و رضا میرزایی، امیرارسلان مطهری چهارمین بازیکن سابق استقلال خواهد بود که در تیم شمالی کارش را پیش می‌برد!

کد مطلب: 222610
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *