۰
پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۰

اعللام جزئیات فوت متهم مظنون به قتل در گیلانغرب

به دنبال فوت یک متهم مظنون به قتل در مقر انتظامی گیلانغرب، دادستانی عمومی و انقلاب این شهرستان اطلاعیه ای صادر کرد.
اعللام جزئیات فوت متهم مظنون به قتل در گیلانغرب

دادستانی عمومی و انقلاب گیلانغرب در این اطلاعیه اظهار کرد که متوفی مظنون اصلی قتل عمد یکی از شهروندان بود که روز گذشته با تصمیم مرجع قضایی و با صدور قرار تامین کیفری مناسب در اختیار پلیس قرار گرفت.

سعید خدرویسی در ادامه این اطلاعیه آورده است که متهم امروز حین انتقال برای بازجویی پلیس آگاهی بدحال شد و با وجود سرعت عمل ماموران و کمک عوامل اورژانس بیمارستانی فوت کرد.

دادستان عمومی و انقلاب گیلانغرب ادامه داد: بررسی اولیه از محل نگهداری متوفی و تن پیمایی جسد نشان می‌دهد هیچ علامتی از ضربه به بدن وجود ندارد و پزشکی قانونی برای تعیین علت تامه فوت وارده عمل شده است.

وی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد از رسانه ها خواست تا تکمیل تحقیقات و بررسی علمی جسد توسط پزشکی قانونی از هر گونه گمانه زنی پرهیز شود. خبرنگار ایرنا در این رابطه با دادستان گیلانغرب تماس گرفت که وی در پاسخ گفت: متوفی به همراه ۲ متهم دیگر در پی وقوع یک فقره قتل عمدی به عنوان مظنونان اصلی دستگیر شدند.

خدرویسی با بیان اینکه ابعاد ۲ حادثه قتل عمد و فوت یکی از متهمان با حساسیت و جدیت در دست بررسی است، اظهار کرد: بر اساس تحقیقات اولیه به نظر می‌رسد انگیزه قتل عمد موضوع شخصی بوده و در بررسی اولیه اصابت جسم سخت تایید شده است اما دلیل فوت یکی از متهمان مظنون به قتل عمد هنوز نامعلوم است.

کد مطلب: 222495
برچسب ها: قاتل
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *