۰
سه شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰

پیام تبریک مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت هفته دولت

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، در پیامی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت را بر خادمین ملت شریف ایران تبریک گفت و از خدمات خالصانه و صادقانه،‌ تلاشگران و ایثارگرانی که اقتدار و عزت برای کشور به ارمغان آوردند، تشکر کرد.
پیام تبریک مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت هفته دولت

به گزارش سایپانیوز،‌ جواد توسلی مهر،‌ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیام خود به مناسبت هفته دولت عنوان کرد:

«آنچه که موجب تسلّی است این است که کار برای خداست و چیزی که برای خداست محفوظ است».

امام خمینی(ره)

با درود بیکران بر ارواح مطهر شهیدان «رجایی» و «باهنر» و شهدای دولت جمهوری اسلامی ایران و با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فرارسیدن هفته دولت را به تمام دولتمردان و خادمین ملت ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم.

هفته دولت، نمادی از وحدت مردم و دولت است لذا به نوبه خود و خانواده بزرگ گروه خودروسازی سایپا از خدمات خالصانه و صادقانه،‌ تلاشگران و ایثارگرانی که اقتدار و عزت برای کشور به ارمغان آوردند، تشکر می‌کنم و توفیق برای مسولان و مدیران زحمتکش کشور از درگاه ایزد منان خواستارم.

امید است که دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج)،‌ تحت زعامت حکیمانه مقام معظم رهبری (مدّظله العالی) و تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای گلگون کفن کشورمان،‌ موفق و مؤید باشند و در راستای تعالی میهن اسلامی و تحقق آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی ایران، گام بردارند تا زمینه رشد و پیشرفت روزافزون کشور فراهم شود.

 

جواد توسلی مهر

کد مطلب: 222048
برچسب ها: سایپا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *