۰
شنبه ۳ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۰

ظفرقندی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد/ عکس

ظفرقندی، فعالیت رسمی خود را در وزارت بهداشت آغاز کرد.
ظفرقندی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد/ عکس
به گزارش مردم سالاری آنلاین، محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح روز شنبه - سوم شهریور - در ساختمان این وزارتخانه حضور یافت و به طور رسمی فعالیت خود را به عنوان وزیر دولت چهاردهم آغاز کرد.

ایرنا در خبری نوشت: ظفرقندی در آخرین روز مرداد و در آستانه روز پزشک به همراه دیگر وزرای پیشنهادی مسعود پزشکیان رئیس جمهور، موفق شد ۱۶۳رای موافق از مجلس کسب کند و به عنوان وزیر بهداشت جمهوری اسلامی ایران سکان هدایت این وزارتخانه را در دست بگیرد.

ظفرقندی که به همراه محمدجعفر قائم پناه معاون اجرایی رئیس جمهور به ساختمان وزارت بهداشت رفته بود، در بدو ورود مورد استقبال بهرام عین اللهی وزیر بهداشت دولت سیزدهم و مسئولان این وزارتخانه قرار گرفت.

وزیر بهداشت یکم شهریور ماه در نخستین اقدام با حضور در دانشکده پرستاری در جریان برگزاری آزمون‌ دانشنامه تخصصی و سی و هشتمین دوره آزمون گواهینامه - دانشنامه فوق تخصصی پزشکی قرار گرفت.

وی همچنین شامگاه همین روز در آیین گرامیداشت روز پزشک که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، حضور یافت و سپس از کار درمان بیمارستان سینا که مدتی ریاست آن را نیز بر عهده داشت، قدردانی کرد.
وزیر بهداشت یکم شهریور از طرح مشکلات مطالبات پرستاران در جلسه روز گذشته هیات دولت خبر داد و گفت: با دستور و پیگیری دکتر پزشکیان، مطالبات دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمه‌ها در اسرع وقت پرداخت و مشکل انباشت مطالبات جامعه پرستاری ظرف دو هفته آینده برطرف می شود.

ظفرقندی با اشاره به کمبود بیش از ۳۰۰ قلم دارو و برنامه دولت برای رفع آن، خاطر نشان کرد: برای حل مشکلات دارو و به حداقل رساندن کمبودهای دارویی، جلسات کارشناسی زیادی با رئیس جمهور و معاون اول داشتیم و از سوی دیگر با موافقت رهبر معظم انقلاب برای حل این مشکلات، بخشی از منابع مورد نیاز از صندوق ذخیره ارزی تامین خواهد شد.

کد مطلب: 221906
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *