۰
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۰

آوارگی پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر

پایتخت ایران با اینهمه قدمت و ثروت و جمعیت 20 میلیونی یک ورزشگاه برای برگزاری مسابقه فوتبال ندارد.
آوارگی پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر

معضل میزبانی تیم های تهرانی بدل به یک بحران در لیگ برتر شده و مشخص نیست تا چه زمانی این بحران ادامه خحواهد داشت. بعد از بازسازی فرسایشی و طولانی مدت استادیوم آزادی، ورزشگاه تختی نیز در عین ناباوری به دلیل مشکلات موجود مهیای میزبانی در فصل جاری نشد و همین سبب شد تا پرسپولیس و استقلال برای میزبانی بازی های خانگی آواره شهرستان ها شوند. در هفته نخست پرسپولیس در اراک از ذوب آهن میزبانی کرد و به نظر می رسد این اتفاق در هفته دوم نیز برای استقلال بیفتد. طنز تلخ اینجاست که پایتخت ایران با اینهمه قدمت و ثروت و جمعیت 20 میلیونی یک ورزشگاه برای برگزاری مسابقه فوتبال ندارد و  تیمهای قدیمی و پرطرفدارش برای بازی باید آواره شهرستان ها شوند.

در شرایطی که تیم فوتبال استقلال این هفته میزبان ملوان است اما محل برگزاری این دیدار هنوز مشخص نیست. برنا بر برنامه قبلی قرار بود ورزشگاه شهدای قدس میزبان آبی ها در هفته دوم باشد اما مدیر این استادیوم اعلام کرده بازی فوق در این استادویم برگزار نخواهد شد.

رحیمی در خصوص اینکه آیا دیدار استقلال و ملوان در استادویم شهدای شهر قدس برگزار می شود یا خیر اظهار کرد: ما در حال اجرای کارها هستیم ولی به احتمال فراوان مجموعه برای بازی های استقلال بعد از دیدارهای هفته سوم آماده می شود.

وی در خصوص اینکه آیا مشکل آبخوری، سرویس بهداشتی و ... این مجموعه حل شده یا خیر گفت: این مشکلات در حال انجام شدن است ولی ورزشگاه برای این بازی آماده نمی شود.

مدیر مجموعه شهدای شهر قدس در خصوص اینکه چطور بازی هوادار و خیبر در این استادویم برگزار شد گفت: آن هفته تمام نیروهای ما به صورت شبانه روزی کار می کردند و هفته سختی را پشت سر گذاشتیم. شهردار و تمامی عوامل شهرقدس دست به دست هم دادند تا کارها پیش برود. ما فشار زیادی را تحمل کردیم اما بازی استقلال در این هفته اینجا برگزار نمی شود.

استقلال – ملوان در قزوین برگزار می شود؟

محمد بادافره با اشاره به اینکه ملوان با نیت کسب سه امتیاز به دیدار استقلال می‌رود، اظهار کرد: هنوز محل دیدار ما با استقلال مشخص نشده و نمی‌دانیم در کدام ورزشگاه باید بازی کنیم. این موضوع کار را سخت می کند چون جمعه بازی داریم و باید زودتر برای اقامت تیم هتل بگیریم. ضمن اینکه نیاز به رزرو بلیت هم داریم.

وی ادامه داد: اگر می‌شد در تهران بازی کنیم کار راحت‌تر بود اما به نظر می رسد ورزشگاهی در تهران آمادگی میزبانی را ندارد. بنابراین احتمال دارد در قزوین بازی کنیم چون ورزشگاه این شهر سیستم VAR دارد و دیگر نیازی نیست ورزشگاه دیگری انتخاب شود تا بخواهند تجهیزات VAR را به آن ورزشگاه ببرند. امیدوارم زودتر باشگاه استقلال ورزشگاه را به سازمان لیگ اعلام کند تا سازمان لیگ به ما خبر دهد و برای تهیه بلیت و گرفتن هتل اقدام کنیم. البته اگر بازی در قزوین باشد وزش شدید باد، کار را برای هر دو تیم سخت می‌کند.

کد مطلب: 221542
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *