; ?>; ?> جایزه ویژه برای قهرمانان المپیک - مردم سالاری آنلاين
۰
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۰

جایزه ویژه برای قهرمانان المپیک

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از استخدام ۳۹ نفر از دارندگان مدال‌های جهانی، المپیک و پارالمپیک در دولت خبر داد.
جایزه ویژه برای قهرمانان المپیک
به گزارش مردم سالاری آنلاین، میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به استخدام قهرمانا ورزش بیان کرد: ۳۹ نفر از دارندگان مدال‌های جهانی، المپیک و پارالمپیک، بدون برگزاری آزمون و خارج از نشر آگهی به صورت پیمانی جذب و استخدام دولت شدند. مطابق قانون این فرصت برای مدال‌آوران المپیک ۲۰۲۴ هم وجود دارد و می‌توانند با استفاده از این ظرفیت و طی فرایندهای جذب، به استخدام پیمانی دستگاه‌های اجرایی کشور درآیند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به حل مساله اشتغال قهرمانان در دیدار با اعضای پارالمپیکی ایران، گفت: دولت در این راستا از ظرفیت قانونی استفاده کرده است. قهرمانان ورزشی در صورت داشتن یکی از عناوین قهرمانی که در جدول شرایط احراز شغل «مربی ورزش» آمده است، می‌توانند در این شغل با مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر استخدام شوند.

وی با اشاره به اینکه تأیید مقام قهرمانان ورزشی مشمولان و معرفی به دستگاه‌های اجرایی بر عهده وزارت ورزش و جوانان است، گفت: قهرمانان بازی‌های المپیک شامل نفرات اول تا سوم و قهرمانان اول و دوم مسابقات قهرمانی جهان و نفرات اول، دوم و سوم بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی در رشته‌های ورزشی تحت پوشش کمیته بین‌المللی المپیک حسب مورد در رشته‌های فردی و گروهی و مقام اول تا سوم مسابقات جام جهانی فوتبال، بسکتبال و والیبال و همچنین یکی از فرزندان قهرمانان بازی‌های پارالمپیک شامل نفر اول در رشته‌های فردی و تمامی نفرات در رشته‌های گروهی می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

کد مطلب: 221344
برچسب ها: قهرمان المپیک
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *