۰
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰

خبر مهم برای زائران اربعین

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه فراجا اعلام کرد: با توجه به افزایش چشمگیر تعداد زائران عتبات عالیات، پلیس راه محدودیت‌های ترافیکی جدیدی را در ورودی مرز مهران اجرا کرده است.
خبر مهم برای زائران اربعین

سرهنگ خانپور درباره تمهیدات ترافیکی پلیس راه در مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی اربعین گفت: طرح ترافیکی پلیس راهور برای اربعین ۱۴۰۳ از چند روز پیش آغاز شده و ما شاهد افزایش حجم تردد زائران به سمت پایانه‌های مرزی و به خصوص مرز مهران هستیم. در همین راستا نیز پلیس راه اجرای اقدامات گسترده‌ای از جمله اجرای محدودیت‌های ترافیکی در ورودی مرز مهران را در دستورکار قرار داده است.

وی افزود: با احداث رمپ کنارگذر جدید در ورودی پارکینگ اربعین، تردد خودروهای شخصی و زائرانی که قصد عزیمت به دهلران را دارند، از یکدیگر جدا شده و پارکینگ اربعین نیز به دو بخش مجزا برای اتوبوس‌ها و خودروهای شخصی تقسیم شده است. این اقدامات به طور قابل توجهی به روان‌سازی ترافیک کمک خواهد کرد.

خانپور با تاکید بر اهمیت رعایت این محدودیت‌ها، از زائران خواست تا به ساعات اعلام شده برای ورود به شهر مهران توجه کرده و از رمپ کنارگذر مشخص شده استفاده کنند. همچنین، زائران می‌توانند از اتوبوس‌های واحد مستقر در پارکینگ برای رسیدن به نزدیک‌ترین نقطه ورودی به مرز استفاده کنند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه فراجا، با تاکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی در سفر، از زائران خواست تا برنامه‌ریزی دقیقی برای سفر خود داشته باشند. همچنین به زائران عزیز توصیه می‌شود با اطلاع از آخرین اخبار ترافیکی و وضعیت راه‌ها، بهترین زمان را برای حرکت انتخاب کنند. همچنین، با توجه به حجم بالای زائران در مرز مهران، توصیه می‌شود از مرزهای جایگزین مانند شلمچه، خسروی، چذابه و تمرچین نیز استفاده کنند تا زمان انتظار آن‌ها کاهش یابد.

خانپور همچنین بر اهمیت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، همکاری با پلیس راهور و توجه به علائم راهنمایی و رانندگی، به روان‌سازی ترافیک و افزایش ایمنی کمک شایانی خواهد کرد.

کد مطلب: 221298
برچسب ها: اربعین
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *