۰
شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۰

دعا می‌کنم پزشکیان در خشت اول معماری دولت چهاردهم خوب ظاهر شود

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی:‌ امیدوارم و دعا می‌کنم پزشکیان در خشت اولی که در معماری دولت چهاردهم می‌گذارد یعنی تعیین همکارانش خوب ظاهر شود و موفق باشد.
دعا می‌کنم پزشکیان در خشت اول معماری دولت چهاردهم خوب ظاهر شود

احمد مازنی نماینده ادوار دهم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،‌ با اشاره به نقاط قوت پزشکیان و توصیه‌های خود به دولت او عنوان کرد: آقای پزشکیان از روز مراسم مسائلی را با استناد به عهدنامه امام (ع) در نهج البلاغه مطرح کرد و از مقام معظم رهبری و مردم کمک خواست تا این مسائل را بتواند محقق کند و به وظایفی که در قانون اساسی پیش‌بینی شده است  اشاره کرد ولی نکته‌ای که به صورت خیلی موکد در صحبت‌های آقای پزشکیان مطرح است، تاکید بر سند چشم‌انداز است که این سند موقعیت ایران را در عرصه منطقه‌ای و جهانی در موقعیت برتر مطرح می‌کند و سال‌ آینده‌ هم، سال آخر این سند چشم‌انداز است و من استنباطم این است که هم سنگینی بار مسئولیت برای تحقق این سند و هم نقدی بر آنچه گذشت، برعهده پزشکیان است .

وی افزود: ما بیش‌ از نوزده سال با این سند فاصله داریم باید ببینیم، چقدر به اهداف این سند نزدیک شدیم. در بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری در این مدت و در متن حکم تنفیذ هم تاکید بر شخصیت آقای پزشکیان و همچنین تشکر و قدرشناسی از مردم و مواضع و انتظاراتی که در مورد روش تحقق این برنامه‌ها آمده و این مطالبات مطرح شده است.

امیدوارم شاهد یک دولت باشیم و شاهد عناصر خودسر و دولت در سایه نباشیم

مازنی درباره توصیه رهبری به حمایت از دولت چهاردهم،‌ گفت: به نظر می‌رسد شاهد همدلی همراهی نیروها در این دوره باشیم مواضع بسیاری از شخصیت‌های جناح‌های مختلف، نشان از همراهی با دولت پزشکیان دارد. امیدواریم که در ادامه ما شاهد یک دولت باشیم و شاهد دولت در سایه، عناصر خودسر و مداخله این عناصر در دولت نباشیم. این انتظار از مقامات عالی کشور می‌رود که در شرایط سختی که کشورمان با مسائل داخلی و خارجی رو به رو است، وحدت حمکرانی را تضمین کنند که ما بتوانیم در چهارسال آینده مشکلات را برطرف کنیم.

 دعا می‌کنیم پزشکیان در خشت اول معماری دولت چهاردهم خوب ظاهر شود

وی در پاسخ به این سوال که کدام گروه‌ها مخاطب توصیه‌ها رهبری مبنی بر جلوگیری از دوقطبی‌سازی هستند، گفت: مخاطب فرمایشات مقام معظم رهبری همه هستند به هر حال همه‌ی ارکان نظام،‌ آحاد مردم، رسانه‌ها و شخصیت‌های تاثیرگذار سیاسی،‌ اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، همه مخاطبان رهبری می‌تواند باشند. به خصوص آن‌هایی که با حوزه رهبری نسبت دارند اعم از نهادها یا رسانه‌های منتسب به رهبری، تبعیت از رهنمودها را باید در عمل نشان دهند. اگر هم نقد می‌کنند، نقد منصفانه باشد و به آن فضای دوقطبی دامن نزنند. به آن وفاق و به تعبیر آقای پزشکیان دولت وفاق ملی کمک کنند تا شکل گیرد و آن را همراهی کنند. به خصوص تاکید می‌کنم رسانه‌ها و نهادهای مرتبط با نظام در چارچوب همین توصیه فراجناحی رهبری عمل کنند.

مازنی گفت: امیدوارم و دعا می‌کنم پزشکیان در خشت اولی که در معماری دولت چهاردهم می‌گذارد یعنی تعیین همکارانش خوب ظاهر شود و موفق باشد و همه ما هم کنیم که انشالله به اهداف مورد نظر برسند.

کد مطلب: 221068
برچسب ها: احمد مازنی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *