۰
پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۰

نتانیاهو: به خاطر حملات هفتم اکتبر عذرخواهی می‌کنم

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در مصاحبه با مجله تایم گفت: من برای حملات هفتم اکتبر عذرخواهی می‌کنم و بسیار متاسفم که چنین اتفاقی افتاد.
نتانیاهو: به خاطر حملات هفتم اکتبر عذرخواهی می‌کنم

به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از انتخاب، او افزود: ما فقط با حماس مواجه نیستیم، بلکه با یک محور ایرانی کامل مواجهیم و باید خودمان را برای دفاع در مقیاس وسیع‌تر سازماندهی کنیم. هدف در غزه باید پیروزی آنقدر تعیین کننده باشد که وقتی جنگ متوقف شد، حماس نتواند ادعای حکومت بر سرزمین‌های فلسطینی یا تهدید اسرائیل را داشته باشد.

نتانیاهو ادامه داد: تا زمانی که فکر کنم می‌توانم به هدایت اسرائیل به سوی آینده‌ای امن کمک کنم، در منصب خود باقی خواهم ماند.

او افزود: گسترش جنگ در غزه و تبدیل شدن آن به یک درگیری منطقه‌ای یک ریسک است که من آن را درک می‌کنم، اما آماده هستم که آن را بپذیرم. هدف ما نابودی کامل توانایی‌های حماس است و هدف بزرگتر و مهمتر، بازیابی عامل بازدارندگی اسرائیل است.

نتانیاهو تاکید کرد: من ترجیح می‌دهم که پوشش بدی داشته باشم تا اینکه نعمت خوبی داشته باشم.

او همچنین تاکید کرد: پس از جنگ، یک کمیته تحقیق مستقل در مورد حمله هفتم اکتبر وجود خواهد داشت و همه باید پاسخگو باشند، از جمله من.

او گفت: من می‌خواهم پس از برکناری حماس از قدرت، کشور‌های عربی را برای کمک به برقراری یک حکومت که تهدیدی برای اسرائیل نباشد، بسیج کنم.

کد مطلب: 220976
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *