۰
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۰

اظهارات سعید جلیلی درباره پاسخ ایران به اسرائیل

مسئولان و چهره‌های سیاسی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید هنیه، به شهادت وی توسط اسرائیل واکنش نشان دادند.
اظهارات سعید جلیلی درباره پاسخ ایران به اسرائیل

در پی شهادت اسماعیل هنیه، رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس، مراسم تشییع پیکر این فرمانده محور مقاومت صبح امروز (پنج شنبه) از دانشگاه تهران برگزار شد.

 بر اساس گزارش مهر، اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ترور بزدلانه شهید «اسماعیل هنیه» اظهار داشت: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به ترور شهید هنیه نسبت به گذشته محکم‌تر خواهد بود.

پیام حضور مردم در مراسم تشییع شهید هنیه ایستادگی پای آرمان‌ها بود

بنابر گزارش مهر، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (پنجشنبه ۱۱ مرداد ماه) در حاشیه آئین تشییع شهید اسماعیل هنیه، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پاسخ ایران به این جنایت باید چگونه باشد، گفت: ملت ایران امروز با حضور خود در مراسم تشییع شهید اسماعیل هنیه به خوبی این پیام را دادند که با همبستگی و ایستادگی پای آرمان‌ها هستند.

باید یکی از سران اصلی رژیم اسراییل حذف شود

همچنین بنابر آنچه مهر روایت کرده است، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، با اشاره به ترور شهید «اسماعیل هنیه» اظهار داشت: پاسخی بازدارنده است که در همان سطح انجام شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم گفت: وقتی رهبر حماس به شهادت رسیده باید یکی از سران اصلی رژیم اسراییل حذف شود.

رژیم صهیونیستی سیلی محکم تر از «وعده صادق» را خواهد خورد

بنابر گزارش مهر، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حاشیه مراسم تشیع پیکر شهید اسماعیل هنیه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی حتماً سیلی محکم‌تر از وعده صادق را خواهد خورد.

شهردار تهران افزود: این شهادت معنادار در خاک جمهوری اسلامی، شروع مرحله جدیدی از نابودی رژیم اسراییل را فراهم خواهد کرد.

پاسخ ما به ترور شهید هنیه پشیمان‌کننده و دردناک خواهد بود

ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنجشنبه ۱۱ مرداد ماه) در حاشیه آئین تشییع شهید اسماعیل هنیه، درباره لزوم پاسخ به ترور این شهید بزرگوار، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ملت ایران خونخواهی از شهید اسماعیل هنیه را به عنوان یک وظیفه مهم و مسلم خود می‌داند و حتماً به آن عمل خواهد کرد.

بنابر روایت مهر، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بدون شک پاسخ ایران به این اقدام رژیم صهیونیستی پشیمان کننده، دردناک و عذاب آور خواهد بود و پاسخی خواهیم داد که تا ابد رژیم صهیونیستی فراموش نکند. باید این رژیم هرچه زودتر از صحنه روزگار محو شود.

جنایت ترور شهید هنیه برای اسرائیل هزینه‌ساز خواهد بود

همچنین بنابر گزارش مهر، کاظم صدیقی نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: کسی که مظلوم کشته می‌شود، حق انتقام شهادت وی به صورت صریح در قرآن کریم آمده است.

وی بیان کرد: امروز رهبر جهاد، رهبر مقاومت، رهبر قیام علیه استکبار یعنی رهبر عزیز ما به صراحت بیان کردند که این جنایت برای اسرائیل هزینه ساز خواهد بود.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: همانطور که در وعده صادق واقعاً وعده دادند و عمل کردند، این بار هم ان‌شاءالله وعده و پاسخ ما سخت‌تر خواهد بود و کمر اسرائیل خواهد شکست. دست انتقام الهی از آستین رزمندگان، سپاهیان و ارتشیان ما بیرون خواهد آمد و عبرتی برای همه جهانیان خواهد شد.

کد مطلب: 220584
برچسب ها: سعید جلیلی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *