۰
جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۰

ظریف: در کنار دکتر پزشکیان خواهیم ایستاد

ظریف با بیان اینکه ما اهل مقابله نبوده و اهل همدلی هستیم، گفت: نیاز داریم همه با هم با چشمانی باز دست همکاری، رفاقت به سوی همه کسانی که به ما بد کردند دراز کنیم. ما اهل مقابله به مثل نیستیم؛ ما اهل همدلی هستیم.
ظریف: در کنار دکتر پزشکیان خواهیم ایستاد
به گزارش مردم سالاری آنلاین، مراسم تقدیر از فعالان ستادی مسعود پزشکیان صبح امروز با حضور وی و چندهزار نفر از فعالان ستادی، در تالار وزارت کشور برگزار شد.

به روایت جماران، در این مراسم محمد جواد ظریف رییس شورای راهبردی دولت چهاردهم در سخنانی گفت: شما مردم بزرگ و فعالان ستادهای پزشکیان عزیز در کنار صداقت و شجاعت و سلامت پزشکیان ایستادید. در این اتفاق ایران را پس گرفتید. در این حرکت بزرگ که با تدبیر رهبر معظم انقلاب شکل گرفت، یاد دوم خرداد و خاتمی بزرگ را زنده داریم.

وی ادامه داد: یکبار دیگر به جهان نشان دادیم که وقتی ما در کنار هم باشیم، وقتی پای صندوق رأی برویم هیچ کس نمی‌تواند یک ایرانی را تحریم کند. امروز، روز نگاه به آینده است؛ روز حرکت به جلو، وحدت ملی است. دکتر پزشکیان همواره با ما گفته که می‌خواهد براساس وحدت حرکت کند، اما هیچ گاه نقش شما را فراموش نخواهیم کرد. همه ما و کسانی که در طول این مدت در کنار دکتر پزشکیان بودیم، آقای مهندس عبدالعلی زاده و اعضای محترم ستاد و همه ما برای وحدت ملی و ساختن ایرانی بهتر و برای ساختن آینده‌ای مهربان‌تر برای فرزندانمان در کنار هم تلاش خواهیم کرد . 

ظریف اضافه کرد: ما به دنیا نشان دادیم که مولانا در آن شعری که ۸۰۰ سال پیش گفته بود حرف درستی زده بود، ما نشان دادیم که تو مگو همه به جنگند و ز صلح من چه آید/ تو یکی نه‌ای هزاری تو چراغ خود برافروز/که یکی چراغ روشن ز هزار مرده بهتر

رییس شورای راهبردی با اشاره به اینکه با امید دوباره می توان آینده را ساخت، گفت: با یک جمعیت کوچک شروع کردیم و با اتکا به تدبیر رهبری و صداقت، سلامت دکتر پزشکیان و به اتکا به پیام خاتمی و بزرگان دیگر حرکت کردیم و توانستید در ایران عزیز ما دوباره صلح برقرار کنید، دوباره امید بسازید و دوباره نگاه به آینده بسازید؛ به آن امید که دیگر ایرانی نخواهد از ایران مهاجرت کند؛ به آن امید که دیگر پدران و مادران ما عکس نوه هایشان را روی صفحه شیشه ای نبینند و بتوانند آنها را در آغوش بگیرند؛ برای اینکه بتوانیم چنین کنیم نیاز داریم در کنار دکتر پزشکیان بایستیم.  

ظریف با بیان اینکه ما اهل مقابله نبوده و اهل همدلی هستیم، گفت: نیاز داریم همه با هم با چشمانی باز دست همکاری، رفاقت به سوی همه کسانی که به ما بد کردند دراز کنیم. ما اهل مقابله به مثل نیستیم؛ ما اهل همدلی هستیم. ما می‌خواهیم دولتی بر اساس همدلی، همکاری و هماهنگی ایجاد کنیم و حتما شما کمک خواهید کرد و در کنار دکتر پزشکیان خواهیم ایستاد تا ثابت کنیم این مردم می‌توانند، این مردم مستحق بهترین‌ها و بزرگترین سرمایه هستند و همواره باید به مردم احترام بگذاریم و آن‌ها را نمی‌توان تخریب و تحقیر کرد و بر سرشان کوبید.

وی گفت: این مردم بزرگترین فرصت ما هستند و خواهند بود. برای همه شما، برای دکتر پزشکیان و برای همه ملت ایران سربلندی آرزو میکنم و امیدواریم چهارسال پرتلاش و پرافتخار را در پیش رو داشته باشیم؛ به یاری خدا و به برکت وجود مقدس حضرت مهدی (عج ) که امروز، روز او است.

کد مطلب: 220264
برچسب ها: محمدجواد ظریف
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *