۰
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۵

ظریف:موافقان تحریم را روز شنبه باید به خانه بفرستیم

محمدجواد ظریف گفت: ما نمی خواهیم ایران را پاره پاره کنیم، خودی و غیرخودی نداریم، همه ایرانی هستیم و زیر پرچم پرافتخار ایران.
ظریف:موافقان تحریم را روز شنبه باید به خانه بفرستیم
به گزارش مردم سالاری آنلاین، محمدجواد ظریف، در جمع هواداران مسعود پزشکیان در مصلای یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: زنان ما آینده سازان این مرز و بوم هستند و آینده سازان ما را نباید با گشت ارشاد تحقیر کرد.

بنابر گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه جوانان، آینده ما هستند و نباید این جوانان را با فیلترکردن و فروختن فیلترشکن تحقیر کرد، یادآورشد: آقای پزشکیان اعلام کرده است، گشت ارشاد و فیلتر اینترنت را نمی پذیرد و کرامت زنان را پاس خواهد داشت. او اعلام کرده است آمده‌ام پای این مردم بایستم و دست کاسبان تحریم را کوتاه خواهم کرد.

ظریف با تاکید براینکه ما به او آری خواهیم گفت و آمده‌ایم تا یک حکومت وحدت ملی از اصولگرا، اصلاح طلب تشکیل دهیم، تصریح کرد: تنها ملاک و میزان برای پزشکیان،صداقت،پاکدستی و عقلانیت است.

وی گفت: ما با دروغ و دغل و فریب، دشمن هستیم ولی با یکدیگر دشمن نیستیم، ما هیچ گاه برای هموطن خود از کلمه «مرگ» استفاده نمی کنیم، شعار ما زنده باد مخالف من است، نه مرگ بر این و آن و این می تواند آینده درخشانی را برای این کشور رقم بزند.

موافقان تحریم را روز شنبه باید به خانه بفرستیم

وزیر سابق امور خارجه ایران افزود: امروز اصولگرایانی داریم که در کنار دکتر پزشکیان قرار گرفته اند، افرادی از ستاد قالیباف را داریم که در تیم پزشکیان فعالیت می کنند، چون می دانند انتخابات روز جمعه چقدر برای آینده ایران اهمیت دارد، ما با نگاه به آینده نه گذشته، برای بهبود شرایط، برای رفع تحریم ها تلاش خواهیم کرد.

ظریف با اشاره به این ابیات که «این درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمی شود» و این درد باید با هماهنگی اصلاح طلب، اصولگرا و مستقل درمان شود، اظهار داشت: ما باید بتوانیم کسانی را که جزء تحریم، تحقیر و بیچارگی برای این کشور نداشتند را روز شنبه به خانه بفرستیم.

وی گفت: این هدف، وادادگی در برابر غرب نیست، این هدف استقامت برای حقوق مردم است، ما اُمت میانه ایم، تندروی نشانه ضعف است، میانه روی نشانه خودباوری است. ما امت میانه ایم و پیامبر بر ما گواه است که همواره در راه مستقیم ایران دوستی به همه اقشار، زنان، مردان، روستاییان، بازنشستگان، معلمان و به همه احترام بگذاریم.

ظریف گفت: ما نمی خواهیم ایران را پاره پاره کنیم، خودی و غیرخودی نداریم، همه ایرانی هستیم و زیر پرچم پرافتخار ایران.

 

کد مطلب: 218920
برچسب ها: محمدجواد ظریف
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *