۰
چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۰

گلایه زیدآبادی از اظهارات یک مقام نظامی

فعال اصلاح طلب در واکنش به سخنان یک مقام انتظامی درباره حجاب نوشت: چرا در آستانۀ مراسم تحلیف رئیس‌جمهور، یکی از مهمترین وعده‌های او را که با مطرح کردن مکرر آن در مقابل مردم از آنها رأی گرفته است، پوچ و غیرعملی و فاقد کمترین تأثیر دانسته است؟
گلایه زیدآبادی از اظهارات یک مقام نظامی
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ احمد زیدآبادی فعال سیاسی اصلاح طلب در کانال تلگرامی خود نوشت:

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی "طرح نور" را تعطیل‌ناپذیر دانسته و رفت و آمد رؤسای جمهور را در این زمینه بی‌تأثیر اعلام کرده است.

بعید است وی از وعدۀ مسعود پزشکیان برای جمع‌آوری طرح نور و مخالفتش با برخورد با بانوان فاقد حجاب در سطح خیابان‌ها بی‌اطلاع باشد. با این حساب، چرا در آستانۀ مراسم تحلیف رئیس‌جمهور، یکی از مهمترین وعده‌های او را که با مطرح کردن مکرر آن در مقابل مردم از آنها رأی گرفته است، پوچ و غیرعملی و فاقد کمترین تأثیر دانسته است؟

همکاری با دولت جدید قرار است از این جنس باشد؟ به چالش کشیدن صریح و آشکار یکی از مهمترین وعده‌های او در همین ابتدای کار آن هم با لحنی که انگار او هیچکاره است؟

پرسش مهمتر اما این است که چرا این مقام انتظامی در همان هنگامی که آقای پزشکیان با نفی و رد طرح نور در مقابل دوربین صدا و سیما مشغول متقاعد کردن مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی بود، این حرف‌ها را مطرح نکرد و حال که کار از کار گذشته است، بر بی‌قدرتی رئیس دولت در این زمینه تأکید می‌کند؟

 

کد مطلب: 220157
برچسب ها: دولت چهاردهم
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *