۰
دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۰

ادامه خط و نشان‌های زودهنگام برای دولت

کوثری گفت: چون ظریف هست، می‌خواهد همه گروه‌ها را راضی کند که این روند شایسته سالاری و کسانی که در مسیر راه شهید رئیسی هستند را کنار می‌گذارد و در نهایت نتیجه خوبی ندارد.
ادامه خط و نشان‌های زودهنگام برای دولت
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ اسماعیل کوثری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی شاخصه‌های مطلوب برای وزرای دولت چهاردهم را بیان کرد و به گفته او باید در جهت و راستای اهداف انقلاب و روند کاری شهید جمهور آیت‌الله رئیسی باشند.

او به حوزه نیوز گفته امیدواریم که دکتر پزشکیان راه آن شهید را ادامه دهد؛ مجلس شورای اسلامی هم برای رأی اعتماد به وزرا حق دارد و از سوی مردم موظف است تا درباره تک تک وزرای پیشنهادی تحقیق کند.

فرمانده اسبق قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه انتخاب و شروع کار وزرا منوط به رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به ایشان است ابراز داشت: اگر نمایندگان از حق قانونی خود برای رأی ندادن به وزیر معرفی شده استفاده کنند، رئیس جمهور منتخب مجبور است تا فرد دیگری را برای آن وزارت خاص معرفی کند؛ چنین روندی البته با تفاوتی در کم یا زیاد بودن این عدم تأیید، در دوره‌های قبل سابقه دارد.

وی درباره فرآیند انتخاب وزرا و کابینه در دولت چهاردهم، برای معرفی به مجلس شورای اسلامی گفت: آقای ظریف در رأس ستاد راهبری معرفی وزرا است و همه با تفکر وی در وزارت امور خارجه و برجام آشنا هستیم؛ بنابراین آنچنان که باید و شاید به نتیجه این کار امیدی ندارم.

کوثری ابراز داشت: چون ظریف هست، می‌خواهد همه گروه‌ها را راضی کند که این روند شایسته سالاری و کسانی که در مسیر راه شهید رئیسی هستند را کنار می‌گذارد و در نهایت نتیجه خوبی ندارد.

کد مطلب: 220032
برچسب ها: دولت چهاردهم
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *