۰
دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۰

پزشکیان هیچ وقت در مناظره‌ها نگفت مشت به دهان تحریمی‌ها زدیم!

کانال تلگرامی راهبرد نوشت: آنچه پزشکیان گفته است معطوف به رسانه‌هایی بود که تبلیغات می‌کردند و البته تعجبی ندارد اگر آنها برآشفته شوند از این حرف، ولی منظور ایشان مردم نبود! منظور ایشان مردمی نبود که نیامدند رأی بدهند.
پزشکیان هیچ وقت در مناظره‌ها نگفت مشت به دهان تحریمی‌ها زدیم!
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ اظهارات روز گذشته مسعود پزشکیان در مجلس، با واکنش گسترده‌ای مواجه شد و این شبهه را شکل داد که او گفته به دهان تحریمی‌ها و مردمی که رای نداده‌اند، مشت محکم زدیم!

آنگونه که کانال تلگرامی راهبرد روایت می‌کند، این درحالی است که بررسی‌ها نشان می‌دهد وی چنین مطلبی نگفته است. عین جمله پزشکیان چنین است: «امیدوارم خدا ما را شرمنده مردم عزیزی که علی‌رغم تبلیغات آمدند و مشت محکمی بر دهان دشمنان که در خارج و داخل نشسته بودند زدند، نکند.»

آنچه پزشکیان گفت معطوف به رسانه‌هایی بود که تبلیغات می‌کردند و البته تعجبی ندارد اگر آنها برآشفته شوند از این حرف، ولی منظور ایشان مردم نبود! منظور ایشان مردمی نبود که نیامدند رأی بدهند.

عین عبارت و جملات ایشان این است: «این مردم عزیزی که آمدند علیرغم تبلیغاتی که می‌کردند که نیایند پای صندوق‌های رأی، آمدند و مشت محکمی به دهان آدم‌هایی که از خارج و داخل نشسته بودند و تبلیغ می‌کردند، زدند»

عین عبارت ایشان این است طابق النعل بالنعل و همانطور که می‌بینید، مقصود ایشان آن کسانی است که تبلیغ می‌کردند و نه کسانی که نیامدند!

همچنین پزشکیان در مناظره با سعید جلیلی به کسانی که نیامدند رأی بدهند، اشاره کرده بود نه به کسانی که تبلیغ می‌کردند. او گفته بود: «چهل درصد آمدند به ما رأی دادند. شصت درصد فعلا ما را قبول ندارند پس طبعا مردم با ما مشکل دارند» عین عبارت ایشان را آوردم.

بنابراین، مضمون این دو حرف پزشکیان یکی است و خلاف این باشد، مغالطه و خلاف واقع‌گویی است و مستلزم پاسخگویی برای مدعی.

کد مطلب: 220021
برچسب ها: مسعود پزشکیان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *