۰
جمعه ۲۹ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۰

توصیه معنادار یک اصلاح طلب به پزشکیان درباره یکی از کمیته های شورای راهبردی

دبیرکل مجمع ایثارگران خطاب به پزشکیان نوشت: متأسفانه انتشار بعضی از اسامی اعضاء کمیته و گزینه‌های پیشنهادی وزارت نیرو، موجی از تعجب و نگرانی را در بین «کارشناسان» صنعت آب و برق کشور ایجاد کرده است.
توصیه معنادار یک اصلاح طلب به پزشکیان درباره یکی از کمیته های شورای راهبردی
به گزارش مردم سالاری آنلاین، جواد امام، دبیرکل مجمع ایثارگران، با انتشار یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس، خطاب به مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب، نوشت:

جناب آقای دکتر پزشکیان!

مردم به سلامت و صداقت شما رأی دادند، و رییس‌جمهوری را برگزیده‌اند که به‌دلیل احتراز از وضعیت تعارض منافع، هیچگاه سهامدار جایی نشده است.

متأسفانه انتشار بعضی از اسامی اعضاء کمیته و گزینه‌های پیشنهادی وزارت نیرو، موجی از تعجب و نگرانی را در بین «کارشناسان» صنعت آب و برق کشور ایجاد کرده است.

به‌عنوان مثال، ۴ نفر از اعضای کمیته، به شمول ریاست آن، از مدیران یکی از بزرگترین شرکت‌های بدهکار بانکی (بابت تسهیلات ارزی مربوط به نیروگاه‌ها) هستند و این یعنی خشت اول تعارض منافع و پیامدهای ناگوار دیگر.

پیشنهاد می‌گردد با تغییر رییس کمیته با یکی از شخصیت‌های ملی و خوشنام که اکنون عضو کمیته هستند، به ابهامات و شائبه‌های موجود پایان دهید و از سوء‌استفاده بدخواهان جلوگیری فرمایید.

کد مطلب: 219847
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *