کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توصیه معنادار یک اصلاح طلب به پزشکیان درباره یکی از کمیته های شورای راهبردی

29 تير 1403 ساعت 22:00

دبیرکل مجمع ایثارگران خطاب به پزشکیان نوشت: متأسفانه انتشار بعضی از اسامی اعضاء کمیته و گزینه‌های پیشنهادی وزارت نیرو، موجی از تعجب و نگرانی را در بین «کارشناسان» صنعت آب و برق کشور ایجاد کرده است.


به گزارش مردم سالاری آنلاین، جواد امام، دبیرکل مجمع ایثارگران، با انتشار یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس، خطاب به مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب، نوشت:

جناب آقای دکتر پزشکیان!

مردم به سلامت و صداقت شما رأی دادند، و رییس‌جمهوری را برگزیده‌اند که به‌دلیل احتراز از وضعیت تعارض منافع، هیچگاه سهامدار جایی نشده است.

متأسفانه انتشار بعضی از اسامی اعضاء کمیته و گزینه‌های پیشنهادی وزارت نیرو، موجی از تعجب و نگرانی را در بین «کارشناسان» صنعت آب و برق کشور ایجاد کرده است.

به‌عنوان مثال، ۴ نفر از اعضای کمیته، به شمول ریاست آن، از مدیران یکی از بزرگترین شرکت‌های بدهکار بانکی (بابت تسهیلات ارزی مربوط به نیروگاه‌ها) هستند و این یعنی خشت اول تعارض منافع و پیامدهای ناگوار دیگر.

پیشنهاد می‌گردد با تغییر رییس کمیته با یکی از شخصیت‌های ملی و خوشنام که اکنون عضو کمیته هستند، به ابهامات و شائبه‌های موجود پایان دهید و از سوء‌استفاده بدخواهان جلوگیری فرمایید.


کد مطلب: 219847

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/219847/توصیه-معنادار-یک-اصلاح-طلب-پزشکیان-درباره-یکی-کمیته-های-شورای-راهبردی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir