۰
دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۰

درخواست شفاف سازی مالی وزارت ارشاد و سازمان سینمایی

انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران طی نامه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار شفاف سازی مالی مجموعه های وابسته به وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان سینمایی شد.
درخواست شفاف سازی مالی وزارت ارشاد و سازمان سینمایی
به گزارش مردم سالاری آنلاین، در این نامه آمده است: با عنایت به روزهای پایانی دوره وزارت حضرتعالی مقتضی است؛ به مدیران محترم زیر مجموعه دستور فرمایید به روال دوره قبل، نسبت به ارائه گزارش شفاف مالی در کلیه بخش ها بخصوص سازمان سینمایی اقدام نمایند.

بر اساس گزارش ایسنا، متن کامل نامه انجمن تهیه‌کنندگان مستقل خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرح زیر است:

«سلام . با عنایت به روزهای پایانی دوره وزارت حضرتعالی مقتضی است؛ به مدیران محترم زیر مجموعه دستور فرمایید به روال دوره قبل، نسبت به ارائه گزارش شفاف مالی در کلیه بخش ها بخصوص سازمان سینمایی اقدام نمایند.
بدون شک شفاف‌سازی عملکرد مالی بنیادها وبخشهای زیر مجموعه خصوصا بنیاد سینمایی فارابی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، سینما شهر، صندوق اعتباری هنر و ...از جمله اعلام و انتشار اسامی تولیدات با قید میزان مشارکت دولت، میزان دریافتی افراد و مدیران پروژه ها، هزینه های مترتب بر حضور مدیران و نمایندگان زیرمجموعه ها در رویدادها و فستیوال های بین المللی،جهانی، یادگاری مهم از دوران وزارت حضرتعالی خواهد بود.
جناب وزیر؛ این شفاف سازی برای شما که علاقه مند به ایفای نقش در سپهر سیاسی آینده ایران هستید، بسیار راهگشا خواهد بود.

طبیعتا با اقدامات جناب آقای دکترحسین انتظامی (رییس سابق سازمان سینمایی) در ایجاد بنای شفاف سازی در سازمان سینمایی که به کرات و با شفافیت کلیه رفت و آمدهای مالی را اعلام نموده‌اند، اکنون این اقدام از سوی جنابعالی مسبوق به سابقه و آسان تر خواهد بود.

پیشاپیش از اقدام عاجل شما سپاسگزاریم.

انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران

کد مطلب: 219253
برچسب ها: سازمان سینمايی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *