۰
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰

مهدی تاج از 1000 تومان هم نمی‌گذرد!

نخستین نشست صیانت از فوتبال برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر با حضور رئیس و مسولان فدراسیون و همچنین مقامات ذی‌ربط برگزار شد.
مهدی تاج از 1000 تومان هم نمی‌گذرد!
به گزارش مردم سالاری آنلاین ؛ نخستین نشست صیانت از فوتبال برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد. در این نشست، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: فوتبال در همه جای جهان مورد توجه و اقبال افکار عمومی است و هر پدیده‌ای که اینگونه مورد توجه باشد، ضرورت نظارت بیشتر و دقیق‌تر را هم می طلبد. خوشحالم که در میان خانواده فوتبال، رسانه‌های محترم و نهادهای محترم نظارتی و در کنار آنان هواداران فوتبال همگرایی مثبتی در بحث مبارزه با هرگونه رویه ناصواب وجود دارد و ضمن اینکه ارکان قضایی فدراسیون به جدیت در این باب ورود کرده‌اند، من هم وظیفه خود می‌دانم از تلاش‌های صورت گرفته توسط مراجع قضایی و نهادهای ذی‌ربط نهایت قدردانی را داشته باشم.
رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: درباره پرونده مفتوحه، موضوعات مختلفی مطرح می‌شود و ضمن اینکه کلام پایانی و قطعی جهت تصمیم‌گیری با مرجع محترم قضایی است اما در فدراسیون فوتبال هم نشست‌های مرتبط کارشناسی با همکاری مراجع ذی‌ربط برگزار می‌شود از جامعه فوتبال و به ویژه باشگاه‌ها می‌خواهیم حتما هر نکته‌ای که ممکن است بر اساس شائبه رویه‌های تخلف و فسادزا انجام شود را با ارائه مدارک مستند و مثبته به سرعت به کمیته اخلاق فدراسیون گزارش دهند و کمیته اخلاق موظف است به قید فوریت بررسی لازم را انجام دهد. در داخل فدراسیون هم بررسی‌های مختلفی در حال انجام است و قوانین و آیین‌نامه‌هایی به سازمان لیگ ابلاغ شده است. برای مثال باشگاه‌ها به هیچ عنوان حق در اختیار داشتن مشاور داوری را ندارند.

تاج افزود: در این مسیر برای رسیدن به شرایط ایده‌آل تلاش می‌کنیم. در روزهای گذشته، اعداد مختلفی پیرامون ارقام مرتبط با پرونده‌های مفتوح مطرح شده اما اینجا به صراحت اعلام می‌کنم که حتی ۱۰۰۰ تومان تراکنش غیرسالم مالی هم در صورت اثبات، تخلف قطعی بوده و قطعا فدراسیون فوتبال هم حسب گزارش‌های دریافتی از مقامات ذی‌ربط برخورد جدی خواهد کرد. در این میان ضرورت دارد مجامع و مدیران ارشد باشگاه‌های کشور هم مطابق قوانین ساری و جاری کشوری نظارت‌های خود را درباره عملکرد باشگاه‌ها افزایش دهند.

در این نشست، سردار محمد رضا مقیمی، مدیر کل دفتر امور انتظامی و توسعه نظم عمومی وزارت کشور، دکتر کیاپاشا، بازرس کل امور ورزش جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور، نمایندگان سازمان های امنیتی و اطلاعاتی و همچنین مهدی محمدنبی، نایب رئیس، هدایت ممبینی، دبیرکل، روسای ارکان قضایی فدراسیون و همچنین رئیس و دبیر سازمان لیگ فوتبال، مصطفی زارعی، مدیر صدور مجوز حرفه ای باشگاه‌ها و مسول صیانت لیگ حضور داشتند.
کد مطلب: 218794
برچسب ها: مهدی تاج
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *